Ny 2015 kampanj “Set Your Sights”

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startad av Homer, 14 December 2014.

1. Homer

Homer Medlem

jumbooze och Christian R gillar detta.
  2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den här verkar jag kunna få till :D Förra var bara att glömma.

3. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det här ser ju mycket bättre ut än tidigare, de var helt omöjliga, det knepiga är ju två lördagar, brukar bara få till en då jag uteslutande reser i tjänsten när IHG utnyttjas.

Fick för övrigt 112000 totalt i potten.

4. OliT

OliT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm. Alla är fullt görbara för mig, men "Spend USD $80 on food or beverages at IHG hotels and earn 700 bonus points." känns lite tråkig. Brukar sällan käka så mycket på hotellen. Dock blir det några nätter på InterContinental San Francisco, och nog kan man väl lägga en slant på en bit barmat och några drinkar där.

5. Homer

Homer Medlem

Blä! alltihop faller med den här uppgiften

Mini-Vacation Package

Book a mini-vacation package at a qualifying Holiday Inn Club Vacations® and
    earn 5,000 bonus points

Finns bara 6st sådana och ingen av dem tilltalar mig.
    Get to Know Holiday Inn Club Vacations Resorts

FFlash gillar detta.
  6. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Själv fick jag "Spend $600 on food..." :)

jumbooze gillar detta.
  7. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Max pott 80k för mig, 3 st IC klarar jag, måste bara få ihop 3 olika länder allt annat var lätt

8. Patrick

Patrick Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I sammanhanget snåla 62300 poäng för mig och... åter igen i stort omöjligt för mig att klara alla 7 med bl.a. 2 weekends - alltså inte ens bara lördag. ;)

Jag antar att det inte finns någon större logik bakom tävlingsmomenten? ;)

9. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick en som väl utmaningsmässigt är fair för mig. 24 nätter och 3 eller 4 helger bl a. Dock var den på 72.000 poäng totalt så jag tror inte jag orkar bry mig faktiskt. Om allt sammanfaller av slumpen fine, men jag kommer nog inte anstränga mig. Med dagens poängintjänkng så drar jag in 72k på 2-3 stays iaf, så det är ju ingen jättevinst direkt. I början på året fick jag 168k i min challenge, det var ju lite skillnad. Plus att då fick jag 4k per stay. :)

jumbooze gillar detta.
  10. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kommer att klara höstens into the nights och dra in 106.000 poäng.
    På denna så får jag ungefär hälften av poängen men måste bo fler nätter. Kommer nog kunna klara några av uppgifterna om det blir någon semester innan slutet på april.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!