Senaste nytt

Nu kan du skicka pengar till bankkonton med Betalo!

JSQ

Medlem
Har väl bara funderat till Bg/PG tidigare? Detta är nytt för mig..

Har fungerat att göra betalningar till Bankkonton via Betalo på webben några månader nu i alla fall. 30 juni enligt deras PM hittade jag när jag googlade.

Som nämnts tidigare i tråden så räknas detta som spend och bör således också göra det när man gör det i mobilen.
 

blobloblo

Medlem
Har fungerat att göra betalningar till Bankkonton via Betalo på webben några månader nu i alla fall. 30 juni enligt deras PM hittade jag när jag googlade.

Som nämnts tidigare i tråden så räknas detta som spend och bör således också göra det när man gör det i mobilen.

Ah ok, då va jag inte helt uppdaterad. Då var detta inte så spännande som jag trodde :)
 

kaktusen

Medlem
Förstår inte nyhetshetsen. Det har gått att överföra pengar från Betalo till bankkonton under en relativt lång tid. Det enda nya är att man nu kan göra det från appen. Trevligt men ingen större nyhet.

EDIT: Pucktvåa
 

obs

Medlem
Någon som har koll på om överföringer till bankkonto via Betalo fortfarande räknas som spend på Amex kort?

Jag antar att det är så men det är ju bra att vara helt säker. I detta fall är syftet med överföringerna att betala hyran på min bostad (hyr i andra hand vilket ju betyder att pengarna ska överföras till en privatpersons bankkonto).

Kan Amex ev. ha några invändingar?
 
Någon som har koll på om överföringer till bankkonto via Betalo fortfarande räknas som spend på Amex kort?

Jag antar att det är så men det är ju bra att vara helt säker. I detta fall är syftet med överföringerna att betala hyran på min bostad (hyr i andra hand vilket ju betyder att pengarna ska överföras till en privatpersons bankkonto).

Kan Amex ev. ha några invändingar?

Det stämmer, du kommer få din spend.
 
  • Gilla
Reactions: obs
Toppen