Senaste nytt

Nu har SAS Gold Lounge öppnat i Oslo

Fyra besök har jag lyckats få till sedan öppningen och måste säga jag är väldigt nöjd med resultatet. Verkligen avslappnande att sitta i den tysta och lugna miljön och blicka ut över en stressig avgångshall.
Det märks också på personalen att dem är stolta och tycker det är betydligt bättre arbetsförhållanden nu.

Nu väntar vi bara på duscharna som planeras att installeras 2017 när SAS ska utvidga med ytterligare 200–300 m².

För övrigt så startas det även med en flytt av inrikesloungen på OSL i september, då den ska utvidgas från 300 m² till 900 m².

IMG_20150710_064202.jpg
IMG_20150710_064224.jpg
IMG_20150710_065503.jpg
IMG_20150710_064101.jpg
 
Last edited:

Stefan62

Medlem
Vet inte riktigt hur man planerar att lösa det. Fanns inga attiraljer där som tydde på att kontrollstation var på gång. När trycket av folk kommer igång så kommer inte skyltar räcka om man verkligen vill separera.

Nu är själv-scanningsgrindar installerade vid ingången till Gold-loungen i Oslo och enligt personalen tas dessa i bruk så snart renoveringen av businessloungen är klar.

Man passerar som vanligt först den manuella "entré-kontrollen" och går igenom business-loungen - Gold-loungens ingång och grindar går inte att missa.

För övrigt är jag imponerad av att man håller den höga standard på buffén som man gör. Jag besöker loungen varje vecka och märker ingen skillnad på varken kvalité eller engagemang från personalen - som det för övrigt är gott om :)!

I dagsläget är detta SAS bästa lounge, enligt min uppfattning!
 
Last edited:

Agö

Medlem
Nu är själv-scanningsgrindar installerade vid ingången till Gold-loungen i Oslo och enligt personalen tas dessa i bruk så snart renoveringen av businessloungen är klar.

Man passerar som vanligt först den manuella "entré-kontrollen" och går igenom business-loungen - Gold-loungens ingång och grindar går inte att missa.

För övrigt är jag imponerad av att man håller den höga standard på buffén som man gör. Jag besöker loungen varje vecka och märker ingen skillnad på varken kvalité eller engagemang från personalen - som det för övrigt är gott om :)!

I dagsläget är detta SAS bästa lounge, enligt min uppfattning!
Är du här just nu?
 

FF#1

Medlem
var där på besök i går och måste hålla med om att det har blivit riktigt trevligt där. Bra buffé och barnen uppskattade nya lekhörnan/Barn loungen.
 
Toppen