Nu finns bonusbiljetter med SAS Köpenhamn/Oslo - Miami

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Lynx, 22 Januari 2016.

1. Lynx

Lynx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske har det redan rapporterats men när jag söker hittar jag inget, men nu har SAS släppt bussbiljetter till Miami från Köpenhamn och Oslo.

2. Glenn123

Glenn123 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad är det för routing och restid på den sträckan? Oslo-Southampton via Öresund och Calais. Southampton-New York medelst färja utan hytt ala Torsk på tallin. Sedan raka spåret New York-Miami?

3. Lynx

Lynx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ska givetvis vara bonusbiljetter inte buss... damn autocorrect.....

Jakob Österberg, jerixon, FFS och 1 annan gillar detta.
  4. Redan kört att hitta några före/under/efter novemberlovet - har suttit och gnuggat händer ända sedan de först annonserade. Får väl åka via andra hubbar igen ned dit igen :(

5. Hasselbacken

Hasselbacken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns tom Business-platser på i Okt. Ex 5/10 CPH-OSL-MIA och retur 12/10 MIA-CPH....

6. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var gott om platser i business i början av veckan. Dvs två platser per avgång under okt, nov och dec.

lillemannen gillar detta.
  7. lillemannen

lillemannen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade för 2 st i biz till Miami, en i början av okt och en till blackfriday i november.
    Och nu är poängen slut :rolleyes: får hoppas jag kan applicera 2-4-1 när jag får en igen.

Jag kunde välja exakt vad jag ville i natt.

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du komme troligen inte kunna applicera en 2-4-1-voucher du inte hade vid bokningstillfället.

9. Johan Hbg

Johan Hbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här, satt och kolla varje dag i veckor. Missade sen och SAS två platser i C per flyg gick direkt. Ville också åka höstlovet. Generellt är det löjligt lite platser i C som sas släpper. Jag vet, det finns bästa tillgänglighet bla bla, men ändå. Är trist.

10. Saknar 5000 poäng för att få hela fam i C så jag har tittat på Eco. Tråkiga är att jag har 4xBKK inbokade och 2xPVG i den närmaste tiden men hjälper mig föga nu.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!