Senaste nytt

Nu börjar korthuset falla

Trodde jag skulle tappa mitt status matchade Emirates GOLD ( hade nästan klarat nivån 2012) men döm till min förvåning då jag blev uppringd från FedEx och da hade ett paket till mig. Det var mitt nya guld kort, bagage taggar och hörlurar i en snygg ask och med adapeter för flygplan.
 

TjudöBoy

Medlem
Fick följande på mailen för några veckor sedan;

Sadly you're moving to Le Club Accorhotels Classic status, But not to worry as you are still a Le Club Accorhotels Classic member!

Det kändes ju tryggt att jag fick vara kvar som classic member efter att man varit Le Club Accorhotels Platinum i ett år utan en enda stay... :p

Tror det räcker med 2 guldkort i hotellvärlden, reser allt för lite så antagligen blir jag väl snart av med mitt Hilton kort med vilket jag kommer att sörja mer då jag gillar Hilton skarpt. Har hitintills 100 % på uppgraderings statistiken vilket ju är trevligt. :eek:
 

David

Medlem
Tappar mitt Le Club Plat (statusmatchat) och åker ner till guld på Priority Club (statusmatchat) samt förlorar EBS i år. Har inte använt LeClubkortet en enda gång och är inte speciellt imponerad över PC-förmånerna men så har jag mestadels bott på billiga HI/HIE. Förlorar även mitt Phoenix Miles Gold men har å andra sidan ett hos TK vilket täcker upp *A, dock inte längre 2x *G. Känns alltid surt men jag får helt enkelt klara mig ändå. :)

Inte vad jag hade väntat men ett nytt CA*G-kort låg och väntade på mig i CQ i helgen. :)
 

SWEDE

Medlem
Samma här. Carlson Silver i posten idag. Skit samma, jag skickar alla poäng över til M&M så snart jag har tillräckligt många. Hilton gold lever dock fortsatt på 6 året! En överföring från HHonors till M&M går på bara två dagar mens Carlson tar minst två veckor.

Ed.
Låt vara att Carlson har ett väl fungerande bonus-claim-system men utöver det har de aldrig gett mig några perks. HHonors är fortsatt bäst i klassen.
 
Last edited:

Najk

Medlem
Jaha då var Hilton nere på blue efter 4 år på Gold :(
Har 8 nätter inplanerade framöver, finns det någon statusmatch som kan fungera alt. challenge?
 
Toppen