Senaste nytt

Nu även Limo till och från Arlanda med Swiss first

Senator

Moderator
Gissar att svaret är nej på denna, men man kan alltså inte få limoservice på en award då, bokningsklass O? Utan bara på F/A?
Vore nästan lite för bra annars ju, men man lever på hoppet tills någon slår ner en :p

https://www.lufthansa.com/online/myportal/lh/se/local?nodeid=1354896881&l=en&cid=1000354
https://www.lufthansa.com/online/myportal/lh/se/local?nodeid=858345872&l=en&cid=1000354

Applicability
Applicable for passengers with First Class booking (booking class F or A) on Lufthansa and SWISS operated intercontinental flights with First Class on board. Applicable for residents in Sweden, Denmark, Finland, Norway (SWISS only), Estonia, Latvia and Lithuania within the below described transportation areas.

EDIT: två på bollen ;)
 
Jag minns nog fel, men Swiss first-uppgraderingar hamnar väl i A-klass? Eller tas väl i vart fall från A-tillgängligheten? Kan man då beställa limo?

Hur är det med Göteborg, är det någon som vet vem som rattar servicen här?
 

EBGGOT

Medlem
Lugnt, snacka med First Class hotline nyss. Efter 10 min på Hold kom och tillbaka och beklaga att Lufthansa inte längre erbjuder Limousine service i Göteborg :(
Nyligen ändrat? Åkte med Gbg limo i sep när jag åkte F med LX och då sa chauffören att det kör mest för LH. (Kanske han bunta ihop LX och LH?!)
 
Nyligen ändrat? Åkte med Gbg limo i sep när jag åkte F med LX och då sa chauffören att det kör mest för LH. (Kanske han bunta ihop LX och LH?!)
Hon sa att de gick ut i september så du var nog sist att åka. Påpekade för henne att LX har servicen och hon bara beklaga hur dåligt det är att Lufthansa inte körde det. Ingen info har gått ut med det, vi bokade resan i juni och hade förhoppning att åka Limo....
 

Senator

Moderator
Hon sa att de gick ut i september så du var nog sist att åka. Påpekade för henne att LX har servicen och hon bara beklaga hur dåligt det är att Lufthansa inte körde det. Ingen info har gått ut med det, vi bokade resan i juni och hade förhoppning att åka Limo....

Har du skickat en request till limousineservice@dlh.de och fått svar att från GBG ingår det med Swiss men inte Lufthansa från och med september?
 
Toppen