Nu är väntans tid över - äntligen Eurobonus Guld!

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Hyperion007, 9 September 2011.

1. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    flög mitt 40e SK flyg igår (inom denna kvalperiod) och har nu EBG för första gången! woho! :)
    Väntar bara på att min EuroBonus status ska uppdateras på sas.se. Flög ARN-CPH-AAL i onsdags och AAL-CPH-ARN igårkväll. Det konstiga är att CPH-ARN redan är reggad på sas.se men inte ARN-CPH. Hoppas det inte blir något strul nu, för det har det aldrig varit tidigare för mig på SK.

8 personer gillar detta.
  2. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Grattis :)

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Grattis! Bara SkyTeam och OneWorld kvar nu då..? :)

4. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Grattis! Det kan hända att avgångar blir registrerat på din EuroBonus profil i lite konstig ordning.

5. Jacob

Jacob Medlem

Grattis! :) Den är en speciell känsla när man når guld för första gången och en massa nya förmåner öppnar sig.

Och nu har du dessutom en hel sida full av tips och loungeguider att dra nytta av... ;)

6. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja detta ska bli riktigt skoj. Gäller bara att komma ut o resa lite privat också. Tack för alla gratulationer :)

7. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Helt odramatiskt har det nu ändrats på sas.se från att ha stått "med bara X antal kvalificerade flygningar till så blir du uppgraderad till EBG!" så står det nu ingenting, utom "40"

Hade de inte kunnat kosta på sig ett automatiskt email som skickas ut direkt när kontot har registrerats som EBG, där de bara skriver något kort om att de uppskattar att man har varit en lojal kund osv. det hade iaf jag uppskattat, även om det var ett helt opersonligt auto genererat svar :)

8. tourist

tourist Medlem

Det står i pappersbrevet du får med ditt nya kort och väsklapparna.

Last edited: 10 September 2011
  9. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ooh, men då så! :) i Maj fick de skicka ut 3st nya kort (silver) då jag har Diners, Mastercard och Amex, nu tre nya igen :)

10. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var likadant för mig, jag avancerade ganska snabbt från EBB till EBG, så silver korten hade man bara någon månad :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!