Novia Lounge, Köpenhamn - Mat?

Diskussion i 'Lounger' startad av miramax, 18 Juni 2013.

1. miramax

miramax Medlem

Någon som varit in på siståne och vet vad det kan tänkas finnas för ätbart i denna lounge? OBS. syftar inte på apartment-loungen.

2. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var där i lördags...ytterst sparsamt med det mesta tyckte jag....i stil med Menzies lounge på ARN. Det fanns väl lite pålägg och smörgåsar (detta var på sen eftermiddag..)

3. Gnagel

Gnagel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har varit där en handfull gånger senaste året vid olika tider på dagen och det har alltid varit ungefär samma utbud i form av olika sorters bröd/frallor, ost och skinka plus nåt ytterligare pålägg. Öl, vin och några flaskor starkare saker finns också att tillgå om man är på det humöret.

4. cmj

cmj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var i Apartment-loungen i går...snacka om besvikelse....

5. pep

pep Medlem

God hvidvin, god leverpostej, god udsigt. Ingen varm mad, ingenting særligt i buffet'en, men loungen er OK, hvis ikke forventningerne er meget høje!

6. miramax

miramax Medlem

Tack för era svar! Har några timmar att döda på CPH om några veckor. :)

7. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som dag och natt mot Novia dock. Söker man efter lugn och ro i en lounge är det Apartment som gäller.

8. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var där i förra veckan, tittade in för en GT vilket inte fanns i SL. Leverpastejen på rågbröd är delikat. Trivsam lounge när det inte är för mycket folk och bästa utsikten av loungerna jag besökt i CPH.

3 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!