Senaste nytt

NotRyans galna sommar 2014

Hall

Medlem
Det brukar en vanlig taxi också göra. :rolleyes: Man blir inte blåst av taxichauffören i Singapore heller.

Jo, de vanliga taxichaufförerna är ärliga men ibland är det lite si och så med körningen. Taxi eller Uber är iaf huvudalternativet för mig Orchard-Changi. Nog OT.
 

NotRyan

Medlem
Efter några dagars umgänge med gamla vänner i Manila, och där jag har hunnit med att införskaffa en kortläsare till datorn, jag glömde mini-USB kabeln till digitalkameran hemma, så har det blivit dags att lämna Filippinerna i morgon den 9 juli på dagen.

Resan kommer att gå med EVA Air 272 till Taipei, där jag har en layover på bara 1 timme och 45 minuter innan nästa flight som är EVA Air 871 till Hong Kong.

Båda dessa flighter är schedulerade med B747, där jag på första benet med combin kommer att vara seatad på upper deck, medan den andra flighten med en "vanlig 744" har Business på nedre däck.

Jag återkommer från loungen på Ninoy Aquino Terminal 1, om det inte är någon förändring sedan i början av året så använder EVA Air Deltas lounge här i Manila.

Mvh
/NotRyan
 

NotRyan

Medlem
Efter att ha lämnat Traders Hotel 10.20 sitter man på NAIA Rd i bilkö modell seg. Klockan är 11.05 och flighten går 12.45 så borde inte vara problem. Det tar normalt under 10 minuter härifrån till Terminal 1.
 

NotRyan

Medlem
Genom immigration och security som man gled igenom som vanligt. På väg till Delta-loungen. T-60 min.
 
Toppen