Jacob
Medlem
Nu finns en artikel om de nya linjerna. Jag var själv med på presskonferensen på förmiddagen.
Norwegian storsatsar på USA - BusinessClass.se
Norwegian storsatsar på USA - BusinessClass.se
Oakland Intl Airport var en överraskning. När San Francisco-Oakland-bron öppnar igen i höst blir avståndet in till centrala S.F. bara marginellt längre än från SFO.
Hur många 787 har de beställt egentligen?
Det är väl inte konstig med denna expansion?Jag är nästan chockad över den aggressivitet Norwegian visar upp genom sin expansion (gillar det!). Man visar också en väldigt handlingskraft och dedikation till vad man lovar.
För två månader sedan säger Norwegian att man flyttar fokus mot främst USA, och idag finns det alltså sex destinationer i landet (!!) Att baserna flyttas till NYC & FLL är också rätt tänk om man ska kunna behålla prisnivåerna och nå ut till amerikansk publik.
Destinationerna känns också väldigt rätt! Få, rimliga, destinationer som jag saknar...
1199kr till NYC nu betyder positioneringsflyg för flygning i F
Jag är nästan chockad över den aggressivitet Norwegian visar upp genom sin expansion (gillar det!). Man visar också en väldigt handlingskraft och dedikation till vad man lovar.
Destinationerna känns också väldigt rätt!
1199kr till NYC nu betyder positioneringsflyg för flygning i F
Det är väl inte konstig med denna expansion?
Vi diskuterade flitigt om vad SAS kunde göra OM SAS hade flera longhaul flygplan. Då skrev många att det vore trevligt (och skulle vara lönsamt) om SAS kunde ha direktflyg till USAs västkust.
Skillnaden från SAS har Norwegian handlingskraft och flygplan så de såg potential på de nya rutterna.
Det är väl inte konstig med denna expansion?
Vi diskuterade flitigt om vad SAS kunde göra OM SAS hade flera longhaul flygplan. Då skrev många att det vore trevligt (och skulle vara lönsamt) om SAS kunde ha direktflyg till USAs västkust.
Skillnaden från SAS har Norwegian handlingskraft och flygplan så de såg potential på de nya rutterna.