Norweigan startar direktflyg till Los Angeles och San Francisco

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av Totopez, 3 September 2013.

1. Totopez

Totopez Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ber om ursäkt om detta är gammalt.

Ser en annons på di.se just nu med ovanstående budskap.
    Dock är länken död när jag klickar på den. Har de lagt ut fel annons av misstag?

Jag har inte sett detta tidigare.

2. Jacob

Jacob Medlem

Norwegian har en stor presskonferens idag i Stockholm och en viss undertecknad person ska dit.

Vi får se om rubriken går att bekräfta.

3. Totopez

Totopez Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur många 787 har de beställt egentligen?

5. Jacob

Jacob Medlem

Hela Skandinavien är inbjuden till presskonferensen, dvs även Danmark och Norge, för att kasta in ännu fler pinnar till spekulationerna.

6. Kenny

Kenny Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sjukt att di.se publicerar annonsen för tidigt. Norwegian borde vara upprörda.

7. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oakland Intl Airport var en överraskning. När San Francisco-Oakland-bron öppnar igen i höst blir avståndet in till centrala S.F. bara marginellt längre än från SFO.

8. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dessutom går det en del färjor över bukten. När jag var i SF förra året bodde vi på Alameda, det var både smidigt och trevligt att glida in med färjan.

9. Aurora

Aurora Medlem

Så vidt jeg husker har det vært klart ganske lenge pga Norwegians IFE-kart ombord 787'en.
    Spent på hvor lenge Kjosern har penger til dette.

10. Kul! Är imponerad över satsningen :)
    Funderar på hur mycket de kan pressa priserna på denna sträcka (?) Det är redan ganska billigt och DY/DU verkar bara vara riktigt billiga på lite kortare sträckor som JFK. MIA är inte mycket billigare än hos andra bolag, men fördelen är ju direktflyget.

Har förr funderat på att köpa enkelbiljetter med DY som positioneringsflyg, men LAX/SFO låter som mer än jag klarar av i deras kabiner. Redan i JFK är man ju positionerad i samma zon. SFO/LAX-LHR i F är iofs lockande....:rolleyes:

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!