Norwegians flight DY7005 verkar ha vänt mellan Island/Grönland 13/1

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av Alx, 13 Januari 2014.

1. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej alla!

Slängde en snabb koll på flightradar24.com för att se hur svärföräldrarnas flygning ARN-JFK med Norwegians flight DY7005 går. Det såg först ut som att flyget vänt mellan Grönland och Island. Men nu "försvann" plötsligt flyget från flightradar24.com är det vanligt att det strular på den siten eller tror ni att de har (föga förvånande) drabbats av ytterligare tekniska fel och faktiskt vänt tillbaka? Men varför försvinner planet i så fall plötsligt från radarn?!

Tänkte att det inte skadar att slänga ut frågan här eftersom det finns gott om folk som brukar följa flygtrafiken. Själv är jag helt grön på det området.

2. Patrik

Patrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vanligt att de "försvinner", finns inga stationer ute i atlanten.

1 person likes this.
  3. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  4. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack! Det var allt jag behövde veta! Då måste jag säga att mina svärföräldrar har haft tur med Norwegian än så länge. Vi får hoppas att något under resan har strulat lite lagom för de så att de lär sig läxan att inte resa LCC till samma pris som legacy carriers! ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!