Senaste nytt

Norwegian släpper Boston från Skandinavien?

Plus

Medlem
Trillium ligger "mitt i stan" och är väl det mest kända bryggeriet i Boston

Fråga: Är inte Boston Beer Company A.K.A Sam Adams, det mest kända bryggeriet?
Utan att ha varit där så skulle jag gärna ha besökt deras bryggeri. Kan också vara färgad då jag är löjligt förtjust i deras portfolio.
 

palmen

Moderator
Fråga: Är inte Boston Beer Company A.K.A Sam Adams, det mest kända bryggeriet?
Utan att ha varit där så skulle jag gärna ha besökt deras bryggeri. Kan också vara färgad då jag är löjligt förtjust i deras portfolio.
De är ju lite mer mainstream och massproduktion. Inget fel på deras öl och de gör en del helt ok grejer. Det är dock inte den typ av öl jag uppskattar mest.
Är lite i min egna bubbla med craftbeer och där är Trillium bland det hetaste som går att få tag på tillsammans med Other Half och Tree House uppe i nordöstra delen av USA.
 

igelkotten

Medlem
De är ju lite mer mainstream och massproduktion. Inget fel på deras öl och de gör en del helt ok grejer. Det är dock inte den typ av öl jag uppskattar mest.
Är lite i min egna bubbla med craftbeer och där är Trillium bland det hetaste som går att få tag på tillsammans med Other Half och Tree House uppe i nordöstra delen av USA.

Ska ju till Boston snart så vore kul med en Boston-guide av dig palmen! Vill minnas att det fanns en reserapport, men den lyckas jag tyvärr inte hitta..
 

Jönsson

Medlem
Haha! Det är rätt. Det gäller att se det positivt!! Ska hursomhelst bli kul att se vad Boston har att erbjuda. Om någon har ett bra tips på bryggerier etc som ligger hyfsat centralt så mottas det tacksamt! Bjuder min mamma på en tur så om det finns förslag på lämpliga grejor för en dam i 70-års åldern så funkar det också:)

Det här är nog något för dig.
Boston Brew Tours - All-Inclusive, Guided Brewery Tours & Craft Beer Events in Boston



Självklart är Boston Beer Company det största och mest kända bryggeriet i Boston, men de gör definitivt inte den bästa ölen.
 
Toppen