Norwegian Rewards ger ut 100 gratis Cash points 18-19e Mars

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av In_Sweden, 18 Mars 2015.

1. In_Sweden

In_Sweden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick ett mail från Norwegian Rewards och längst ner kunde man hitta att de ger ut 100 cash points (värde 100NOK) till alla som installerar en webbläsar add-on som är knuten till deras reward shop där man kan handla för att få poäng.

Om du går hit och scrollar ner till deras "Cash Point tracker" så borde du kunna ta del utav det.

Bryant gillar detta.
  2. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan du klippa in texten med informationen?

3. mha321

mha321 Medlem

Ha! 100 spänn för att få spåra allt man gör på internet. Nä, mitt pris för det är betydligt högre än så...

Jakob Österberg gillar detta.
  4. Bibinski

Bibinski Medlem

Det finns ju möjlighet att stänga av denna tracker när man gör annat än att nätshoppa... Jag sätter endast på den när jag kollat ifall jag är på en partnersida eller ej.

5. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det borde väl gå att installera add-onen, inkassera 100 cash points och sedan göra en systemåterställning på datorn?

Förresten, när får man cash pointsen?

Last edited: 18 Mars 2015
  6. Bibinski

Bibinski Medlem

"Bonus vid installation gäller 18 - 19 mars och endast vid förstagångsinstallation. Din bonus blir tillgänglig på ditt Rewardkonto efter 14 dagar."
    Stod i mailet som kom nyligen.

Har redan installerat detta på 1 webbläsare men testade att göra en installation på en annan webbläsare så får se om det ger något.

7. MikeJohansson

MikeJohansson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske en väldigt dum fråga, men.
    Vad ska man göra med de 100 cash points? :rolleyes:

Palazzi gillar detta.
  8. Jag kan skapa en vaskningsapp som tar emot cash points :p

Jakob Österberg och Jan Petterson gillar detta.
  9. Bibinski

Bibinski Medlem

1/3 av enkelresa till centraleuropa. Om du nu ville ha ett seriöst svar och inte bara var ute efter att attrahera "the dy sucks" bandwagon som gärna dyker upp i slumpmässiga trådar för att kissa på allt som har med dy att göra. 100NOK hos DY är bra intjäning för att trycka "nästa" 3ggr.

10. Trodde att smileyn indikerade att ett sådant svar eftersöktes :p 100NOK är väl annars bra om man ändå skulle boka en resa med bolaget.

Jan Petterson gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!