Norwegian opgraderer Premium-klassen!

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av pep, 3 September 2014.

1. pep

pep Medlem

Norwegian opgraderer Premium-economy

set i Norwegian opgraderer Premium-produkt (opd.) den 03-09-2014

Rejsende i Premium på langdistanceruterne til USA og Asien vil fremover opleve en forbedret inflight-service og får samtidig loungeadgang i seks lufthavne.(Bangkok, Oslo, ARN, CPH, Gatwick og LA). Velkomstdrink (no champagne!) men derefter drinks ad libitum..??
    Dvs. man kan rejse e.g. BKK-CPH-CPH i "noget der ligner business" for 1400 USD (så på hipmunk i går). Det begynder at ligne værdi for pengene, især hvis premium kabinen ikke er fuld (den er noget "påfristande" udfra billeder jeg har set).

Fredrik och simon_says91 gillar detta.
  2. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gratis dricka till maten enbart. Skulle heller kalla det "något som liknar (premium) economy".

011430121 och Trox gillar detta.
  3. Trox

Trox Medlem

Juice eller vatten som "drink". Fri dricka till maten i alla fall, men den ingår väl inte vad jag förstår.

Tror att jag avstår.

4. Alla förbättringar är väl bra, men de har ett bra tag kvar tills jag blir kund...

Icelandairs Saga Class är ett bättre alternativ för samma pris, om poängen ändå inte är viktigt :)

Jensik, agehall och Christian R gillar detta.
  5. Jacob

Jacob Medlem

pep gillar detta.
  6. Även om jag inte själv använder Norwegians premiumprodukt, tycker jag att det är bra gjort av Norwegian att genomföra dessa förbättringar.

chazzie, Fredrik, Jacob och 1 annan gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!