Norwegian Online Check-in

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av vitrysk, 22 Oktober 2013.

1. vitrysk

vitrysk Ny medlem

Äntligen?

https://www.norwegian.com/se/kundeservice/Reseinformation/narvaro/

Online check-in
    Online check-in är tillgängligt på de flesta flygningar inom Europa från 24 timmar och intill 1 timme innan avresa. För att checka in online och få tillgång till ditt boardingkort, logga in i ”Mina resor” och följ instruktionerna. Du kan också checka in via din SMS-biljett eller Norwegians App. Ta med ditt boardingkort till flygplatsen.

Om du reser med incheckat bagage, skriver du ut bagage kvittot i en av flygplatsens incheckningsautomater. Bagaget måste lämnas vid incheckningsdisken i enlighet med våra gällande tidsfrister.

Reser du endast med handbagage, checka in online och visa ditt boardingkort i säkerhetskontrollen. Passagerare måste följa angivna ombordstigningstider.

För att ändra din biljett efter att du har checkat in, kontakta vår kundtjänst.

2. Detta innebär också att man får nog mindre chans att få sitta längst fram som det är nu.
    Många betalar inte extra för förvalt säte på flighter under 3 timmar och om man använde check in kiosk på flygplatsen (alt på Arlanda Express station i Stockholm) kunde man välja sätet längst fram och jag fick ofta sitta ensam i en hel rad tack vare det.

3. Detta innebär också att man får nog mindre chans att få sitta längst fram som det är nu.
    Många betalar inte extra för förvalt säte på flighter under 3 timmar och om man använde check in kiosk på flygplatsen (alt på Arlanda Express station i Stockholm) kunde man välja sätet längst fram och jag fick ofta sitta ensam i en hel rad tack vare det.

4. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Intressant, jag trodde det var en del i norwegians affärside att inte erbjuda online checkin för att folk skulle vara tidiga ut till flygplatsen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!