Senaste nytt

Norwegian lancerer nye langdistanceruter fra København til Las Vegas, Puerto Rico og St. Croix

Bibinski

Medlem
Eftersom det är första flygningen får man ju hoppas att de gör allt för att inte skämma ut sig och strula till det med förseningar. Frågan är bara, kommer man hem från Las Vegas eller ska man ha en LM bokning i backup? Haha!
Här är mitt förslag om du ändå vill flyga långt och i ekonomi, riktigt ekonomisk biljett har jag hittat också !
ekonomi.jpg
 

Totopez

Medlem
Även om jag själv inte tänker flyga Norwegian så är det lysande för resandet. Jag vet inte hur många av mina bekanta barnfamiljer som har börjat titta på att flyga till t ex Florida sedan Norwegian började flyga dig, likadant med Los Angeles. Resor till Karibien kan absolut få ett lyft genom detta. Och om efterfrågan på långresor från Sverige ökar så bör också SAS kunna expandera, varpå ARN/CPH blir en mer attraktiv hub etc.

Jag är helt säker på att en hel del av San Juan-platserna redan är sålda till resebyråer som säljer kryssningar. En avgång per vecka är säkert lagom för den marknaden.
 

Elberto

Medlem
Önskade att SAS hade kommit med glada nyheter istället....

Men riktig smart, Norwegian!

Kan inte säga om jag kommer flyger Norwegian, men precis när jag har varit i Vegas för 4 veckor sen, önskade jag mig att det finns rymlig flight från Skandinavien till Vegas. Nu finns iaf ett alternativ.


Man kan säga vad man vill, men Norwegian har förstått. Florida och Vegas är populära resmål!
 

jth

Medlem
Jaha, Puerto Rico. Kommer bara vara en massa kryssningsresenärer ombord :)
Det är ju iofs bra tänkt där , de har säkert kombinationsdeals på gång med kryssningsrederierna redan.

Jag håller också med om att direktflyg är värt mycket för många. Samma sak här, bland barnfamiljerna i bekantskapskretsen har Florida plötsligt blivit ganska mycket vanligare. Själv åker jag nog hellre till Vegas via London med BA än direkt med norwegian!
 

Xilan

Medlem
Eftersom det är första flygningen får man ju hoppas att de gör allt för att inte skämma ut sig och strula till det med förseningar. Frågan är bara, kommer man hem från Las Vegas eller ska man ha en LM bokning i backup? Haha!
Risken är ju att du inte har kvar några pengar att köpa en ny biljett för efter en vecka i Las Vegas. Detta talar för att du i förväg gör allt du kan för att säkerställa att du kan ta dig hem.
 
Toppen