Norwegian lancerer nye langdistanceruter fra København til Las Vegas, Puerto Rico og St. Croix

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av Christian R, 21 April 2015.

1. Christian R

Christian R DYKWIA

Norwegian Boeing 787 Dreamliner

På et netop afsluttet pressemøde Københavns Lufthavn blev det klart at Las Vegas, Puerto Rico og St. Croix bliver Norwegians nyeste oversøiske destinationer fra København.  Administrerende direktør i Norwegian, Bjørn Kjos, var i dag i København for at præsentere Norwegians nyeste langdistanceruter. Alle ruterne får ugenlige afgange fra København med Norwegians fly af typen Boeing 787 Dreamliner…

Se hela inlägget

2. Karibien med Norwegian! Var ska det här sluta! :D

3. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I vänthallen? Är väl där man spenderar mest tid på en long-haul med Norwegian? ;)

Timotey, 011430121, GOTATH och 11 andra gillar detta.
  4. Bra för charterresenärer, såklart. Kommer säkert att bära sig, men inget för mig... :)

Jag ser däremot fram emot att se satsningen med 737max på långlinje, och vilka destinationer det kan innebära.

5. seat56f

seat56f Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Även för kryssningsresenärer som utgår från San Juan. Antar att de är en del av målgruppen. Lite svårt kanske att få det att tajma bra med en avgång i veckan bara...

6. JohnnyWilde och FF#1 gillar detta.
  7. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, bra fråga. :) Men det lär nog bli fler än vad som sker idag iaf. :)

8. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul med nya destinationer! Det ökar pressen på andra bolag, även om jag själv satt punkt för mitt resande med Norwegian och liknande lågprisbolag. Las Vegas är en väldigt speciell upplevelse och det är fantastiskt om fler får möjligheten att uppleva detta, enjoy my charter-prone friends, enjoy! =}

9. Storsteffe

Storsteffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Får de bara nån rimlig ordning på tidhållningen kan jag nog offra mig, 12K för direktflyg i premium, hur dåligt kan det vara? Rätt jobbigt med 2 byten också...

segra och Dr. Miles gillar detta.
  10. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokar Las Vegas 31 Oktober till 7 November.
    3.200 SEK kan jag överleva och billigt för att vara direktflyg.
    Får man förhinder kan man ju alltid slänga biljetten utan att gråta då det ändå är så billigt.
    Någon som vågar haka på?

Last edited: 21 April 2015

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!