Senaste nytt

Norwegian hyr två A340-300 som ersättare till Boeing 787

Homer

Medlem
<blockquote><strong>Pho;123389 wrote:</strong> Sedan kan de säkert få till någon artikel med att "resenärerna RASAR" när det visar sig att det bara var stolen som var bättre och att övrig service r på normal Norwegian nivå....</blockquote>
<br />
<br />
Inklämt mellan senaste reportaget om Hugo Chavez och någon artikel om en statligt anställd <br />
som misstänkts ha bott på ett hotell där det fanns betal-TV som visade porr.
 

perhall

Medlem
Det här gäller ju ett väldigt begränsat antal flighter i det stora hela så intressant att se vad de gör med First-stolarna. Men något First Class-koncept blir det ju inte! Norwegian har ingen organisation för det, ingen vilja, ingen kunskap, ingen känsla och har dessutom argumenterat för att ingen behöver något bättre än Business Light-lösningen "Premium".../Per
 
Jag hade helt missat detta så trodde jag satt på ett "scoop" efter en god vän till mig berättade att han kommer vara i sverige till och från framöver (han är FO på A340 för HiFly)...<br />
<br />
Men klart lustigt drag att just wetLease A340 i stället för A330 eller B767 som var min personliga gissning. Men handlade nog om tillgänglighet.<br />
<br />
Kul att se lite A340 hårdvara på ARN dock :).
 
Toppen