Senaste nytt

Norwegian hyr två A340-300 som ersättare till Boeing 787

Homer

Medlem
<blockquote><strong>Andreas Eriksson;123305 wrote:</strong> De som betalat för Premium Economy hos DY får alltså åka Business. :)</blockquote>
<br />
<br />
Kollade några datum i juni, man kan boka Premium för runt 9.000kr t/r både till NY och Bangkok.
 
<blockquote><strong>Andreas Eriksson;123319 wrote:</strong> Vad betyder?<br />
<br />
<strong>flyene er ustyrt med 42 business class seter og 12 first class. Vi vil neppe fly de setene tomme.</strong><br />
</blockquote>
<br />
neppe = knappast
 
<blockquote><strong>bjornstrom;123321 wrote:</strong> neppe = knappast</blockquote>
<br />
Tack!<br />
<br />
Intressant och se hur det blir med första klass då..
 

Paby

Medlem
343 istället för 787 - det blir inte billigt att operera det där, med skillnaden i bränsleförbrukning.
 

Homer

Medlem
<blockquote><strong>Andreas Eriksson;123324 wrote:</strong> Tack!<br />
<br />
Intressant och se hur det blir med första klass då..</blockquote>
<br />
DY -&gt; från medioker Premium Economy till första klass på ett halvår, vem hade kunna tro det för :D
 

Magino

Medlem
<blockquote><strong>Homer;123340 wrote:</strong> DY -&gt; från medioker Premium Economy till första klass på ett halvår, vem hade kunna tro det för :D</blockquote>
<br />
Att kalla det första klass känns som något Aftonbladet skulle göra :)<br />
<br />
<span style="font-size: 15px"><strong>EXTRA! Första klass till New York för 9000kr </strong></span><br />
<br />
Hoppas alla förstår min humor här.
 
<blockquote><strong>Magino;123348 wrote:</strong> Att kalla det första klass känns som något Aftonbladet skulle göra :)<br />
</blockquote>
<br />
Första klass stolarna ser ju i alla fall okej ut. <br />
Undra vad DY tänkt för pris där..
 
Har HighFly behållt Emirates inredning i kärrorna?<br />
Jag tycker också F stolen ser najs ut :)<br />
Även monkey paxen lär ha det behagligt med 2+4+2 seating med PTV.
 
<blockquote><strong>Magino;123348 wrote:</strong> Att kalla det första klass känns som något Aftonbladet skulle göra :)<br />
<br />
<span style="font-size: 15px"><strong>EXTRA! Första klass till New York för 9000kr </strong></span><br />
<br />
Hoppas alla förstår min humor här.</blockquote>
<br />
Förstår det utmärkt! Kanske skall skicka iväg ett inlägg till dom så kanske dom slänger upp något på sin förstasida ;)<br />
<br />
Såg att de redan fanns en liten artikel om det! Men väldigt liten längre ner på sidan
 

Hall

Medlem
Skönt att de slapp ta in några afrika-767or iallafall... och planen ser ju bra ut. Löparbandsbilden på sid 2 i broschyren måste ju vara bland det löjligaste jag sett på länge...<br />
<br />
<blockquote><strong>fly4fun;123298 wrote:</strong> Vem får sitta i First Class?<br />
<a href="http://a2.mndcdn.com/image/upload/ulxqdrfvrdwg99cmy9vr.pdf" rel="nofollow">http://a2.mndcdn.com/image/upload/ulxqdrfvrdwg99cmy9vr.pdf</a></blockquote>
 
Toppen