Norwegian flyger Boeing 787 Dreamliner Arlanda-Gatwick

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av marbe166, 1 April 2014.

1. marbe166

marbe166 Medlem

2. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske omflyttning från annan linje, exempelvis Thailand?

3. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eller någon av de kärror som inte fick flyga till USA?

4. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Börjar de inte flyga från Gatwick till USA med start ganska snart och de kanske har förlagt underhållet till Stockholm och därmed behöver slinga planen från Gatwick och hit. (Låter lite krystat må jag säga)

Eller har de möjligtvis lite luft i schemat och vill nyttja planen de tiderna? Låter dock inte som Norwegian...

5. kerran1980

kerran1980 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade precis en dagstur med 787 Dreamliner i sommar ARN-LGW-ARN för 521 kr.
    Jag är absolut inget Norwegian fan..men kunde inte motstå frestelsen att prova Dreamlinern för en billig peng!

1 person likes this.
  6. Sommaren 1994 flög jag SK CPH-LHR med Boeing 767 (med anslutning från VXO med Fokker 50). På den tiden var det helt normalt...

7. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var inte bara den sommaren utan det var under flera år, även ARN-LHR hade 767, det finns en tråd om detta här på forumet men hittar inte den just nu.

8. Last edited: 2 April 2014
    1 person likes this.
  9. kerran1980

kerran1980 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu för tiden är väl British Airways ganska ensamma om att flyga widebody på Europa linjer...

10. mha321

mha321 Medlem

Det kan inte vara så enkelt att det är en ny 787 som kommer in i flottan, och de vill köra den lite kort distans de första dagarna? London under sommaren lär ju vara en av deras fullaste linjer då, så det är väl ett logiskt val - och dessutom får de "öva" upp sina leverantörer på lgw i att hantera den?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!