Senaste nytt

Norwegian Economy Class Stockholm-Köpenhamn

Jacob

Medlem
Det är interiör, komfort och underhållning som är Norwegians starka sidor. Planen är nya och fräscha, internet fungerar utmärkt och det finns underhållning om man har långtråkigt. Men det är lite tråkigt när allt i övrigt måste betalas för. Även en gratis kopp kaffe skapar en annan atmosfär ombord och en helt annan relation till…
 

Stefan62

Medlem
Instämmer i allt och särskilt att planen är ljusa, fräscha och känns det känns mer rymligt än hos huvudkonkurrenten.
 
A

Aurora

Guest
Jaja, er man så heldig at man havner på et flygplan på bare 2,5-3 år (LN-DYI), i stedet for et flygplan på 23,5år (LN-KKW).
 

AndreasN

Ny medlem
Visst är Norwegians plan hyfsat fräscha, men en klar nackdel är att själva sittdelen av sätet är mycket kortare än hos SAS. Har ingen annan noterat detta? Det funkar en timme max, sen blir det olidligt för en man med normallånga ben. Märkligt att SAS aldrig vänt detta faktum till sin födel i sin marknadsföring.
 

MarcusC

Medlem
måste ju säga internet hos norwegian verkar funka mycket bättre än SAS ytterst begränsade satsning. De få gånger ett SAS plan haft wifi har det funkat mycket dåligt och ex vis GOT-ARN under ytterst kort tid?! Så det skulle kunna få mig välja Norwegian om jag kände jag behövde kolla vissa mail etc...
 

perhall

Medlem
Att Norwegian inte har något bonusprogram kanske inte riktigt stämmer, de har ju Norwegian Rewards. Tsf SAS där man sparar till en större resa med många små får man i NR kontinuerlig möjlighet att använda ihopsamlade poäng för betalning. Men bonus är det, hur som helst.
 
Instämmer med artikeln. När nätet funkar bra kan jag dessutom jobba hela vägen till/från London, vilket bara det tjänar in flygbiljetten och mycket därtill.
 

ante_77

Medlem
Det positiva med Norwegian är denna säkerhetspresentation som körs på skärmarna och tidigare boarding än 20min innan avgång.
Hade SAS infört det så hade det varit kanon.
 

Trumis

Medlem
Flög för första gången med Norwegian för några veckor sedan. Priset avgjorde, skulle till Stockholm (ARN) från Malmö och SAS var bra mycket dyrare. Efter alla avgifter med Norwegian var skillnaden mindre men fortfarande tillräckligt stor för att testa bolaget. Helt ok flygning, internet fungerade bra.
 
Toppen