Norwegian öppnar tre nya långlinjer från Stockholm

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av comfytravel, 13 Februari 2015.

1. comfytravel

comfytravel Medlem

Gus gillar detta.
  2. dino_81

dino_81 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trots att jag är allmänt skeptiskt till Norwegian känns Rio de Janerio som en spännande destination. Och det är helt klart en fördel för Arlanda med fler direktlinjer.

Kjos har tidigare talat om Kapstaden men vilken blir destinationen i Indien? Något "charterresmål" (Goa) eller Delhi eller Mumbai?

Kanske Norwegian tänker sälja platser till Ving, Apollo och andra större resebyråer?

3. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är blandade känslor. Långlinjer från Arlanda är naturligtvis utmärkt. Dock hade jag önskat ett fullservicebolag ur någon allians ( SAS så klart) om nu SAS lyckas vara ett fullservicebolag framöver.

rvarttinen och Christian R gillar detta.
  4. Christian R

Christian R DYKWIA

Hvis de nu kommer med en super skarp pris til enten Brasilien eller Sydafrika på deres "Premium" kunne jeg sikkert godt overtales :)

Matsson gillar detta.
  5. matte_ante

matte_ante Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Yes. Gött med direkt till Indien. Sen vet jag inte om jag vågar åka ändå med tanke på att man får stå och vänta och se glad ut vid eventuellt strul med planen. Men kanske om det går direkt till Goa. :)

SAS404 gillar detta.
  6. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Räkna på någon extra vecka så du säkert tar dej hem:)

Christian R, HenrikT, rvarttinen och 1 annan gillar detta.
  7. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite lat just nu så här på fredagskvällen, skulle kunna googla runt, hur ser DY beställningarna och leveranserna ut på 787 och de olika varianterna?

8. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Christian R nu blir jag besviken på dig, känner mig återigen lurad på ett som jag har upplevt starkt varumärke, jag måste sluta att vara så godtrogen, och vara mera kritisk mot folk här på BC!

airbus380.se, rvarttinen och SAS404 gillar detta.
  9. NotRyan

NotRyan Medlem

Varumärket NotRyan kan du dock lita på......

SNIFF, airbus380.se, rvarttinen och 10 andra gillar detta.
  10. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Brasilien köper JAS, Sydafrika har JAS och Sverige vill sälja till indien :). Staten har avtal med Norwegian (iallafall inrikes)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!