Senaste nytt

Norrköping får ny flyglinje till München

Alf

Medlem
Finns någon pålitlig källa på det ?
Känner igen snacket från Karlstad. Allt så ljust och vackert och går åt rätt håll, när de själva får säga det.

Annars kanske man skulle prova linjen om den är kvar nästa år i Maj när jag skall ner till Munchen

Pålitlig källa lär man inte kunna hänvisa till när man pratar med en part i målet. Mannen jag pratade med på en företagsmässa, som representarade flygplatsen, för ett antal veckor sedan var ganska svävande på målet men påstod att det var flygplatsens önskemål om två turer om dagen. Från önskemål till genomförande är det i regel lång väg, i varje fall när det gäller flygbranchen. Kommer det inte två turer om dagen i början av nästa år tror jag det är kört för linjen. Det är nog 50/50 att linjen är kvar i maj, bara hoppas du hinner prova.
 

Fredde18

Medlem
IMG_2695.PNG Trots en snygg full-procedur blev det en go-around idag. Välkommen till Norrköping och lite snö ;)
Rejält försenat blev man oxå. Tyvärr...
 

Fredde18

Medlem
Nu rekryterar BMI en sales manager för Sverige-marknaden. Det borde ju betyda att man inte tänker dra sig undan just nu i alla fall. ( eller skulle kunna betyda, flygbranschen är ju inte riktigt som andra branscher..)

Norrköping flygplats - Din resa börjar här! - Om oss - Lediga tjänster - bmi regional söker Sales Manager

Kan oxå meddela att det i dagsläget inte är planerat någon ändring i tidtabell innan sommartabellen i alla fall. För de som hoppas på morgonavgång. Nu är det i och för sig snart slutet på mars ändå... och de som trodde linjen skulle vara borta vid nyår fick fel i alla fall. :p
 
Nu rekryterar BMI en sales manager för Sverige-marknaden. Det borde ju betyda att man inte tänker dra sig undan just nu i alla fall. ( eller skulle kunna betyda, flygbranschen är ju inte riktigt som andra branscher..)

Norrköping flygplats - Din resa börjar här! - Om oss - Lediga tjänster - bmi regional söker Sales Manager

Kan oxå meddela att det i dagsläget inte är planerat någon ändring i tidtabell innan sommartabellen i alla fall. För de som hoppas på morgonavgång. Nu är det i och för sig snart slutet på mars ändå... och de som trodde linjen skulle vara borta vid nyår fick fel i alla fall. :p
SAS nedläggning från LPI bör ge ett par extra Siemens-resenärer varje vecka iaf. Lycka till, en nedläggning kan komma oväntat.
 
Toppen