Senaste nytt

Normal behandlingstid på Executive Club?

JensE

Medlem
Fast jag har inte råkat ut för det på flighter som inte varit involverade i uppgraderingen. Kan det alltså hända på vilken flight som helst på PNR:en?

Brukar vara så att den flighten som blev uppgraderad postas rätt. resten blir 0 på PNR:en. (iaf för mig vid 2 tillfällen)
 

Storsteffe

Medlem
Fast jag har inte råkat ut för det på flighter som inte varit involverade i uppgraderingen. Kan det alltså hända på vilken flight som helst på PNR:en?

Brukar vara så att den flighten som blev uppgraderad postas rätt. resten blir 0 på PNR:en. (iaf för mig vid 2 tillfällen)

Har precis samma erfarenhet men jag har för mig att det blir rätt om man bara har BA flighter och på legs före uppgradering, kunde tyvärr inte se så långt tillbaka I MMB så jag är inte säker.
 

agehall

Medlem
Man kan nog konstatera att BAEC har seriösa problem med poäng så fort det är någon slags upgrade involverad. Man ska inte bli förvånad över något.
 

jth

Medlem
Mina bägge flygningar från i lördags postades iallafall korrekt i går, varav en var en betald CE-upgrade, så ibland har man tydligen tur :)
 

Concorde

Founding Member
Alla min POU postar rätt.
Det som brukar bli fel är UUA från WT+ eller Club till nästa kabin.
Ibland får man noll, ibland får man för den uppgraderade kabinen.. (host host) ;)
 

nota bene

Medlem
Kan meddela att efter 55 dagar har BA lyckats rätta till min felaktiga intjäning av TP och uppdaterat min guldstatus!

All cred till Norskan på call centre (Bremen? ringde iaf det numret) som jag ringde för 12 dagar sedan - hon skulle återkoppla (vilket hon gjorde nästa arbetsdag), satte sig in i ärendet och såg till att något skedde.

Vad gäller customer relations emailhantering är den horribel, de meddelade inte att mitt case stängts två gånger för att de var för lata eller okunniga att inse fakta i det jag skrev.
 

Ricci

Medlem
Postade claim på Avios/TP poäng för 2st AY flights i tisdags och hoppas de kommer in snart.
Det skulle vara trevligt att kunna utnyttja Upgrade Gold voucher till nästa USA-resa :).
 
Toppen