Senaste nytt

Normal behandlingstid på Executive Club?

EricT

Medlem
Jag har enorma problem med att få Avios på en flygning jag gjorde med Qatar i oktober. De påstår att jag har fått poängen på annat konto. Jag har inte andra konton i OW så detta är omöjligt. Är riktigt trött på deras usla service nu.
 

Dr. Miles

Expert
Jag har enorma problem med att få Avios på en flygning jag gjorde med Qatar i oktober. De påstår att jag har fått poängen på annat konto. Jag har inte andra konton i OW så detta är omöjligt. Är riktigt trött på deras usla service nu.

Kanske andra konton som EnterCard skaffade åt dig i samband med när du ansökte BA Visa kort?
 

Homer

Medlem
Jag har enorma problem med att få Avios på en flygning jag gjorde med Qatar i oktober. De påstår att jag har fått poängen på annat konto. Jag har inte andra konton i OW så detta är omöjligt. Är riktigt trött på deras usla service nu.

Qatar ska väl ändå kunna svara på till vilket konto de skickat poängen? de var väl knappt ens med i OW i oktober.


Vad gäller överföringen från AA så har det skurit ihop fullständing och de har inte lyckats fixa problemet ännu.
AA flights not posting to BAEC account.
 

AABack2ARN

Medlem
AA verkar för övrigt ha enorma problem med sina IT-system för närvarande. Saker som tog ett par dagar fram till senaste uppgraderingen i november tar nu ett par veckor eller ett par månader om kundservice behöver vara inblandande :(
 

Homer

Medlem
AA verkar för övrigt ha enorma problem med sina IT-system för närvarande. Saker som tog ett par dagar fram till senaste uppgraderingen i november tar nu ett par veckor eller ett par månader om kundservice behöver vara inblandande :(

Tack jag märker det, jag saknar poäng för en flight men har fått poäng för en annan två gånger istället, :rolleyes:
 

sembl

Medlem
Jag har kämpat för tps och poäng sedan augusti på 3 aa resor i somras då de påstår att jag åkte Y när jag både har faxat biljetter och biljetter från F. Än är inte fighten avgjord
 

nota bene

Medlem
Jag har en flight som krediterade som uppgraderad Y när den var C - jag mailade om detta 1 JAN, fick svar 2 JAN att de skickade frågan vidare till customer relations... Har sedan inte hört ett dugg.

Detta är i och för sig förståeligt att det blivit fel då de krediterat enligt boarding card. Bara det att boarding card kom till på det sättet att efter jag blev ombokad från en flight till en annan råkade de ge mig ett i economy, vilket jag upptäckte vid gate och de gav mig ett nytt boarding card. Vad de dock gjorde var att uppgradera mitt boarding card från Y till C vilket ger en bokningsklass som på AA metall krediterar 100% till BAEC istället för 200% som jag har rätt till. Vi får se när min claim går igenom - det kommer att vara denna flight mitt guldkort kommer att hänga på.
 

AABack2ARN

Medlem
Skall bli intressant att se när helgens 2 flighter med AY postas till mitt AA-konto. Förr brukade det ta 3-5 dagar OM det fungerade med automatik annars var det manuell claim som gällde...
 
Toppen