Senaste nytt

Nordic Choice - Trippla bonuspoäng för bokningar gjorda 1/10

Valley

Medlem
Då blev det några bokningar hos Choice. Men Son SPA var tyvärr inte med på listan så där blir det väl inga förhoppningar.
Och Quality Winn, Göteborg fick åka med p g a rätt sida stan och ett stenkast till första mötet.
 

M.K

Medlem
Perfekt detta! Bokat två nätter nu ikväll för totalt 2200:- Med detta når jag guld från scratch i juli med drygt 50k poäng intjänat mest från nya kreditkortet. Trevligt med guldstatus på de tre kedjorna igen; Hilton, Radisson & snart Choice :D Det räcker för mina behov.

Bra kampanj detta!
 

FF#1

Medlem
Han tyvärr bara med två bokningar, för ca 3000.... Vilket ger ett trevligt tillskott. Här gäller det nog att hålla kvar platinum då det lär krylla av guld framöver
 

agehall

Medlem
Han tyvärr bara med två bokningar, för ca 3000.... Vilket ger ett trevligt tillskott. Här gäller det nog att hålla kvar platinum då det lär krylla av guld framöver
Tror faktiskt inte det kommer vara så illa. Själv kommer jag trilla ner rätt rejält nästa år eftersom det varit dåligt med hotellnätter i Sverige i år, men min uppfattning är att det inte är jätteenkelt att nå gold om man faktiskt inte bor en hel del hos Choice, även om det verkar ha blivit något enklare med de nya kreditkortsreglerna.
 
Tror faktiskt inte det kommer vara så illa. Själv kommer jag trilla ner rätt rejält nästa år eftersom det varit dåligt med hotellnätter i Sverige i år, men min uppfattning är att det inte är jätteenkelt att nå gold om man faktiskt inte bor en hel del hos Choice, även om det verkar ha blivit något enklare med de nya kreditkortsreglerna.
Bara 6 nätter krävs med Nordic Choice Mastercard. Det är väl jätteenkelt!!
 

M.K

Medlem
Hmm, är det så enkelt? Ja då tar jag tillbaka mitt förra uttalande. Undrar var jag lagt kortet - känns som man borde börja använda det igen...

Gör det!

Avstått Choice nästan helt sedan de försämrade programmet. Mest kört hotels.com då jag tvunget behövde bo på kedjan då de gav bättre. De miste därmed en Guld som spenderade en del.

Med nya kreditkortet är jag tillbaka då du som Guld får 1,6p/kr vid bokning på hemsidan och betalning med kortet, en valfri alkoholfri dryck samt 125:- på restaurangen per natt. Lifetime vartefter är också positivt.

Programmet är bra igen.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Får se om det blir fler nätter i Sverige nästa år men med tre nätter totalt på Choice 2018 känns det inte som att det är värt besväret just nu.
 

Meazza

Medlem
Hmm, är det så enkelt? Ja då tar jag tillbaka mitt förra uttalande. Undrar var jag lagt kortet - känns som man borde börja använda det igen...
Får se om det blir fler nätter i Sverige nästa år men med tre nätter totalt på Choice 2018 känns det inte som att det är värt besväret just nu.
Under övergångsperioden så kan du faktiskt bli Guld automatiskt om du använder kortet varje månad.

Med gamla reglerna fick du 10 nätter krediterade i början av intjäningsåret, med de nya får du istället 2 nätter/månad. Ergo: upp till 34 nätter utan att behöva bo en enda gång...
 
Toppen