Senaste nytt

Nordic Choice - Trippla bonuspoäng för bokningar gjorda 1/10

Jönsson

Medlem
Nordic Choice gick idag ut med en endagskampanj som ger trippla poäng för vistelser mellan 1/10 och 4/11.

Trippla bonuspoäng - bara idag! | Nordic Choice Hotels

Trippla bonuspoäng på ALLA bokningar
I dag kan du alltså tjäna ihop trippelt så många bonuspoäng än vanligt! Men det gäller att vara snabb - erbjudandet gäller bara fram till i natt kl. 23:59!

Bara i dag: 1 kr = 3 bonuspoäng!!!
1000 kr = 3000 poäng. 2000 kr = 6000 poäng, 3000 kr = 9000 bonuspoäng... Ja, du fattar.
Och redan vid 7500 poäng har du tjänat ihop en gratisnatt på ett av våra hotell.

Logga in för att boka
För att få dina bonuspoäng behöver du vara inloggad när du gör din bokning! Du kan boka hur många vistelser och hur många gånger du vill. På de flesta av våra pristyper ingår fri avbokning, kika på det när du gör din bokning.

Villkor
Trippla bonuspoäng gäller alla webb- och appbokningar, på alla rumstyper på alla Clarion Hotel, Quality Hotel och Comfort Hotel mellan 1 oktober - 4 november 2018. Gäller ej fristående hotell. För att bonuspoängen ska registreras måste du vara inloggad på din Nordic Choice Club-profil när du gör bokningen och så måste du checka in på hotellet under din bokning. Wifi och frukost ingår i priset (frukost ingår ej på Comfort Hotel® Xpress eller Quality Airport Hotel™ Dan). För om- och avbokningsregler, se villkor för respektive pristyp. Erbjudandet gäller endast bokningar som görs i våra kanaler den 1 oktober 2018.

  • Gäller för boendeperiod:
    1 okt 2018 - 4 nov 2018

  • Kan bokas:
    1 okt 2018 - 1 okt 2018

  • Specifikt för detta erbjudande:
    Boka 1 oktober och bo när du vill fram till 4 november
 

intuition

Medlem
En viss otydlighet i kampanj-siten. I texten står "alla boknigar" men observera att ovan den speciella sök-rutan på kampanj-sidan står
172 hotell har detta erbjudande – Välj destination genom att söka i rutan nedan

När man söker därifrån får man träff på ett sub-set av hotell och man får då en bokningsklass som heter
"Triple bonuspoeng - medlemmar"


Söker man direkt på vanliga sidan på hotell som inte har erbjudandet, så får man inte den bokningsklassen. Om man får 3x poäng eller ej vet jag inte.
 

Syversen

Medlem
Söker man via kampanjsökfunktionen är utbudet klart mer begränsat än annars. Det blir också andra priser. Av tre kommande bokningar under oktober fanns det en som gick att boka om till ungefär samma pengar för min del.
 

intuition

Medlem
Söker man via kampanjsökfunktionen är utbudet klart mer begränsat än annars. Det blir också andra priser. Av tre kommande bokningar under oktober fanns det en som gick att boka om till ungefär samma pengar för min del.
Liknande resultat för mig.
Om jag minns rätt från tidigare år, så har folk rapporterat att de fått 3x på alla bokningar, oavsett om det gått via kampanjsidan och om bokningen haft "rätt" bokningskod. Sedan vet man ju inte om de lyckats boka enbart "hotell som ingår" eller om 3x faktiskt gäller alla. Jag skulle tro det tidigare, dvs jag personligen skulle inte chansat på att boka vad som helst. Villkoren säger dock
"Trippla bonuspoäng gäller alla webb- och appbokningar, på alla rumstyper på alla Clarion Hotel, Quality Hotel och Comfort Hotel mellan 1 oktober - 4 november 2018. Gäller ej fristående hotell. För att bonuspoängen ska registreras måste du vara inloggad på din Nordic Choice Club-profil när du gör bokningen och så måste du checka in på hotellet under din bokning."​
Så den som vill tjafsa med kundtjänst har väl ett hyfsat case.
 

Jönsson

Medlem
Under bokningsdetaljerna på de bokningar jag gjort under dagen, som inloggad medlem, står det ”triple bonuspoeng - medlemmar”. Söker man via kampanjrutan så får man endast en priskategori för varje rum och det är kampanjpriset. Söker man via den vanliga sökningen finns inte kampanjpriset som alternativ. Kampanjpriset motsvarar också exakt jämförelsepriset, dvs något högre än tex ”club price” och ”web price”. Håller med, det känns aningen lurt. Jag hade inte chansat att boka det vanliga ”club price”.
 

jumbooze

Medlem
OT: Om man bokar en stay i DKK hur räknas intjäningen? Jag ser bara 11 SEK & 1NOK eller 10 p / EUR
Försöker räkna på att få en stay som ger användbara 7500p Är "matchad" platinum så jag får 30% bonus
 
Toppen