Nordic Choice presenterar största hotellaffären i Stockholms historia - två nya hotell vid Brun...

Diskussion i 'Skandinaviska hotellkedjor' startad av Jacob, 17 September 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

Nordic Choice Hotels nytt hotellkoncept - Urban Escape Stockholm

Det är Swedbanks gamla kontor vid Brunkebergstorg i Stockholm som omvandlas till ett nytt hotellkomplex i centrala Stockholm med två olika hotell samt ett restaurangkomplex på våning 14 och 15 med en fantastisk utsikt över staden och Stockholms ström. Hotellprojektet är en del av Urban Escape Stockholm som leds av AMF Fastigheter som ska förvandla befintliga…

Se hela inlägget

2. Moco

Moco Medlem

Choice erbjuder ju visserligen bra hotell, så inget fel i det. Men nog vore det nog trevligare om den Skandinaviska hotellmarknaden öppnade upp för några andra, mer intressanta och internationella aktörer. Snart finns det ju enbart Choice. Förstår att Stordalen vill härska ohämmat på marknaden, men jag som kund ser gärna något annat nu.

3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska bo på At Six nästa vecka. Blir intressant att testa att så färskt hotell.

Jakob Österberg och olo gillar detta.
  4. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ser fram emot att få höra ditt omdöme. :)

Jakob Österberg gillar detta.
  5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jäkligt skön att hotellkorthuset har fallit så att man kan ägna sig åt vad som är roligt i livet, testa nya saker.

Igorius, flum och Knucket gillar detta.
  6. AntonL

AntonL Medlem

olo och Agö gillar detta.
  7. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur var det? Jag har nu också en bokning där.
    Vad erbjuder de till frukost och hur är prisnivån på den?

Intressant att varken Hobo eller At Six inkluderar frukost. Det är ju banbrytande i Sverige. Misstänker att front desk kommer att få ta den diskussionen mer än en gång...

8. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var på en visning genom jobbet på At Six och åt frukost, då sa värden, "som nya trenden är ingår inte frukost i rumspriset" Nu är inte jag någon trend person, där fick jag lära mig något nytt
    Jag kan skvallra och säga att frukosten inte var märkvärdig, vet inte vad den kostar.

9. AntonL

AntonL Medlem

Jag checkar in tisdag kväll så återkommer på onsdag med intryck!
    Intressant med frukosten... det har jag faktiskt missat. Vad jag kunde läsa mig till på resebyråns bokningsbekräftelse så skulle kontinental frukost kosta 120 kr, så ok prisnivå om än surt att det inte ingår i priset som man är van vid i Sverige.

olo gillar detta.
  10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Klart de ser det som en ny trend när de vill snåla in på det. Det kommer de nog att få en hel del skit för då det i Sverige är standard att ha med frukost i priset.

h9kh9k, olo och Tommy gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!