Senaste nytt

Nordic Choice Club Mastercard - dubbla poäng hela juli 2021

Rokkoko

Medlem
Fick detta på mejl.

Sommarkampanj hela juli 2021 för dig som betalar med ditt Nordic Choice Club Mastercard


Du får dubbla bonuspoäng på dina köp i juli när du betalar med Nordic Choice Club Mastercard. Därmed får du hela 20 poäng per 100 kronor på köp i svenska kronor och 40 poäng per 100 kronor på köp i utländsk valuta. Betalar du med kortet på våra Nordic Choice-hotell i juli uppnår du trippla bonuspoäng - alltså hela 90 bonuspoäng per 100 kronor.* För varje månad som du gör ett köp med ditt Nordic Choice Club Mastercard får du också 2 kvalificerande nätter tillgodo.

*Vanligtvis ges 10 bonuspoäng per 100 kr i svenska kronor, 20 poäng per 100 kr i utländsk valuta, 30 poäng per 100 kr hos Nordic Choice Hotels. Gäller ej kontantuttag.
 

mha321

Medlem
Nordic Choice Mastercard har onekligen lättare kampanjer än SAS EB Mastercard, trots att båda är SEB Kort. Att "pricka in" en månad tar ju bort hela problemet med "exakt vilken dag kommer min debitering på, särskilt nu när det är helg. Hur är jag säker på att den kommer med i kampanjen".
 

hco

Medlem
Favorit i repris! Denna är min årliga favorit måste jag säga.

Den ligger bra mitt på året och som sagt ovan en hel månad. Och så länge Curve håller fast vid extended GBIT så är det party nästan jämt.
 

M.K

Medlem
Denna och decemberkampanjen är mycket trevliga traditioner som gör det värt med MC även som LT.

Jag gillar speciellt nymodigheten med 3x på hotellen. Det blir fort duktig poängintjäning och med lite stays som senast i december nås fort en 5* natt bara på denna spend. :)
 
Last edited:

Mr Basic

Medlem
Fick detta på mejl.

Sommarkampanj hela juli 2021 för dig som betalar med ditt Nordic Choice Club Mastercard


Du får dubbla bonuspoäng på dina köp i juli när du betalar med Nordic Choice Club Mastercard. Därmed får du hela 20 poäng per 100 kronor på köp i svenska kronor och 40 poäng per 100 kronor på köp i utländsk valuta. Betalar du med kortet på våra Nordic Choice-hotell i juli uppnår du trippla bonuspoäng - alltså hela 90 bonuspoäng per 100 kronor.* För varje månad som du gör ett köp med ditt Nordic Choice Club Mastercard får du också 2 kvalificerande nätter tillgodo.

*Vanligtvis ges 10 bonuspoäng per 100 kr i svenska kronor, 20 poäng per 100 kr i utländsk valuta, 30 poäng per 100 kr hos Nordic Choice Hotels. Gäller ej kontantuttag.
Tack för infon @Rokkoko :)
Får ni mail från Nordic Choice eller måste man söka upp all info om kampanjer? :rolleyes: Jag har inte fått ett(1) enda kampanj-mail sedan jag blev Guld i december 2020. :( Allt är korrekt ifyllt på ”min profil” hos NC.

Edit. Jag har Nordic Choice MC.
 

Rokkoko

Medlem
Tack för infon @Rokkoko :)
Får ni mail från Nordic Choice eller måste man söka upp all info om kampanjer? :rolleyes: Jag har inte fått ett(1) enda kampanj-mail sedan jag blev Guld i december 2020. :( Allt är korrekt ifyllt på ”min profil” hos NC.

Edit. Jag har Nordic Choice MC.

Jag fick mejl i form av ett nyhetsbrev där infon framgick. Men den här kampanjen behöver man inte anmäla sig till.
 
Toppen