Nora Viking får intet hjem i Oslo

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Martin Björnström, 4 December 2013.

1. Nora Viking Gruppbild

26. oktober fløy BusinessClass den siste flighten med SAS MD-80 SE-DIR "Nora Viking" på hennes aller siste flyvning - destinasjon: SAS Museet på Gardermoen. Nå viser det seg at dette likevel ikke blir hennes siste hvilested. Karl Sandberg på SAS Museet er skuffet over at Nora Viking ikke får sitt siste hjem på museet. Årsaken…

Se hela inlägget

2. Randi

Randi Ny medlem

Jeg bare må fortelle om "verdens flotteste landing" ved ankomst OSL fra EWR 18. april 2013 med SK908! Etter en behagelig overfart, fra EWR, foretok kapteinen en aldeles fantastisk landing. Før vi fikk tid til å psykisk forberede oss på landing, var vi nede, og taxet mot ankomst. Jeg husker ikke navnet på kapteinen, og jeg syns absolutt han bør bli gjort oppmerksom på at det var adskillige passasjerer som bifalte ham. Jeg har fløyet adskillige turer både over Atlanteren, og til andre destinasjoner, som eks-reiselivsmenneske. I tillegg vil jeg gjerne anbefale Dreams hotel Tulum, Mexico. Har vært 6 ganger på denne drømmen av et hotell, og vil gjerne dele denne hemmeligheten med andre!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vårt nyhetsbrev for å motta oppdateringer om hva som skjer på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bli medlem nå!