Nivåpoäng för att registrera SJ Regional

Diskussion i 'SJ & SJ Prio' startad av Flood, 25 September 2013.

1. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SJ har ett erbjudande 1/9-31/12 där man får 1000 nivåpoäng för att koppla sitt regionalkort till SJ Prio. Bor man i Götet är nyttan av ett kort för Mälardalens regionaltrafik minimal, men kortet kan köpas oladdat i SJ resebutik för 25 SEK. Det går sedan att registrera två kort mot samma prio.

https://www.sj.se/sj/jsp/polopoly.jsp?d=21458&a=173842&l=sv&l=sv&intcmp=1173842

2000 nivåpoäng för 50 SEK är ju bättre än Borlänge-Säter eller någon ceasarsallad på kampanj. :)

2 personer gillar detta.
  2. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad tror du om att kunna förnya sitt SJ prio Svart med denna kampanj? De är ju trots allt bara 625 kr vi pratar om då!

Edit: såg nyss att de gäller max 2 kort. SJ har lärt sig

3. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är nog mer tur än skicklighet om SJ har gjort något rätt... :) Köpte ett idag och registrerade in, får bli ett till när jag är i Sthlm nästa vecka. Antog själv först att man bara kunde koppla ett kort på sig, men de har ju både zon- och kassakort, så det är ju rimligt med två per person.

Men några poäng skadar ju aldrig, då behöver man inte köra lika mycket på Prio mastercard för att förnya, utan kan lägga den spenden på t.ex. SAS MC istället.

4. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dessutom är ett rimligt lågt värde på dessa 2000 poäng 70-100 kr, så det är affär redan där faktiskt.

Man köpte kortet var? och sedan reggade det online?

5. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar, då har jag registrerat mina två kort som jag har haft i många år. Det ena är förprogrammerat på Uppsala-Märsta, det andra på Uppsala-Stockholm.

6. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man köper det i SJ resebutik på centralen (finns säkert på fler ställen runt Sthlm) och reggar på länken jag postade. Köp det utan någon laddning (om du nu inte skall åka regionaltåg).

7. TuffTuffTåget

TuffTuffTåget Ny medlem

Hur lång tid tog det efter ni registrerat kortet tills ni fick era Prio poäng?

1 person likes this.
  8. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte fått dessa än :-(

9. ian.engblom

ian.engblom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte jag heller. Min erfarenhet är att det kan ta lång tid att få in poängen, det lönar sig att höra av sig till kundtjänst.

10. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte fått något. Det ena kortet registrerades heller inte in automatiskt, jag skrev in det manuellt i mina sidor efter två försök.

SJ har rent bedrövliga system, jag utgår från att jag får kontakta dem efter 31/12 för de här poängen...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!