Senaste nytt

Ni som vill bråka om tips om New York, bråka här istället

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det roliga med detta är ju att det kommer in "vuxna" män och pekar med pinnen när de själva har betett sig värre i andra trådar gällande just pajkastning. - Ingen nämnd, ingen glömd.
Stor humor och en rejäl skopa med hyckleri är det, men... tack för morgonskrattet, det behövdes. :D
 
Last edited:
Så opåkallat aggressiv du är; tagga ner lite.

Du var tvungen att "bumpa/lyfta" upp tråden? Du kände liksom ett behov? Nåväl..

Aggresiv? Vad är aggresivt med du citerar? "Det enda jag opponerar mig mot är lögner (=felaktiga uppgifter) och falska påståenden."
Är det något jag hatar så är det lögner... har alltid gjort och kommer alltid att göra. Vad är aggresivt med att ogilla lögner och falska påståenden?

Sen får du tycka att jag är hur aggresiv du vill...

Välkommen till internet.. kan inte vara många som spenderat speciellt mycket tid på internet om man tycker denna tråd är pajkastning och påhopp.
Lite argumentation på sin höjd..("Ute och cyklar", ja jävlar vilket påhopp) :D :D :D

(Många här skulle ju drabbas av en hjärtinfarkt om dom besökte "fel" internetsidor, minst sagt.)
 
Last edited:

lnixon

Medlem
Aggresiv? Vad är aggresivt med du citerar? "Det enda jag opponerar mig mot är lögner (=felaktiga uppgifter) och falska påståenden."
Är det något jag hatar så är det lögner... kommer alltid att göra.

Även det där uppfattar jag som aggressivt. Tips: "Lögn" och "hat" är väldigt hårda ord. Om du inte vill bli missuppfattad så får du nog fundera lite grann på hur du formulerar dig.

Välkommen till internet, ingen här kan ha spenderat speciellt mycket tid på det.. om ni tycker denna tråd är bråk och påhopp, haha. Kom in i matchen.

*Fnissar lite*. Du kan... eventuellt... ha lite fel här.
 
Du var tvungen att "bumpa/lyfta" upp tråden? Du kände liksom ett behov? Nåväl..

Aggresiv? Vad är aggresivt med du citerar? "Det enda jag opponerar mig mot är lögner (=felaktiga uppgifter) och falska påståenden."
Är det något jag hatar så är det lögner... har alltid gjort och kommer alltid att göra. Vad är aggresivt med att ogilla lögner och falska påståenden?

Sen får du tycka att jag är hur aggresiv du vill...

Välkommen till internet.. kan inte vara många som spenderat speciellt mycket tid på internet om man tycker denna tråd är pajkastning och påhopp.
Lite argumentation på sin höjd..("Ute och cyklar", ja jävlar vilket påhopp) :D :D :D

(Många här skulle ju drabbas av en hjärtinfarkt om dom besökte "fel" internetsidor, minst sagt.)

fast du verkar inte greppat vad forumet är för då ju..ett forum för medvetna resande är inget jag direkt förväntar mig pajkastning och påhopp..då kan jag lika gärna besöka flashback el andra forum som helt klart står för skitsnack..inte här.
 
fast du verkar inte greppat vad forumet är för då ju..ett forum för medvetna resande är inget jag direkt förväntar mig pajkastning och påhopp..då kan jag lika gärna besöka flashback el andra forum som helt klart står för skitsnack..inte här.

Jag har inte hoppat på någon, jag skrev att han är ute och cyklar.. (vilket jävla påhopp, helt sjukt.. jag borde buras in likt Anders Br*ivik för detta fruktansvärda övertramp!!!)

Det är fakta att ESB kostar mer, det är fakta att det är glas / galler på ESB vilket gör att man inte kan ta porträtt bilder, det är tyvärr inte fakta men 90% vet att köerna är längre på ESB för det är en mer känd byggnad.

SOM JAG SKREV TIDIGARE: Skriv i Reseguiden: "ÅK UPP I BÅDA, AVGÖR SJÄLV VILKEN DU TYCKER ÄR BÄST!" = Problem löst!

Lås / släng tråden!
 
Last edited:
Jag har inte hoppat på någon, jag skrev att han är ute och cyklar.. (vilket jävla påhopp, helt sjukt.. jag borde buras in likt Anders Br*ivik för detta fruktansvärda övertramp!!!)

Det är fakta att ESB kostar mer, det är fakta att det är glas / galler på ESB vilket gör att man inte kan ta porträtt bilder, det är tyvärr inte fakta men 90% vet att köerna är längre på ESB för det är en mer känd byggnad.

SOM JAG SKREV TIDIGARE: Skriv i Reseguiden: "ÅK UPP I BÅDA, AVGÖR SJÄLV VILKEN DU TYCKER ÄR BÄST!"





Lås / släng tråden!

bästa raden i hela tråden om du frågar mig :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen