NextJet och EuroBonus...

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av fleetheseen, 8 Maj 2013.

1. fleetheseen

fleetheseen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Smålänning som jag är så har jag under en längre tid irriterat mig på att SAS inte längre flyger till vare sig Jönköping eller Växjö... Min irritation tog sig uttryck i att jag häromdagen mailade NextJet som numera trafikerar Stockholm-Jönköping och Stockholm-Växjö och jag frågade helt enkelt om det fanns några planer att gå med i EuroBonus. Jag fick ett väldigt positivt svar tillbaka där de skrev att planen ÄR att gå med i EuroBonus men att p.g.a. förändringar i organisationen så har inträdet i EuroBonus blivit uppskjutet..

Så, jag tänkte, att om vi är flera som flyger med NextJet och pushar på dem att driva detta så kanske processen går snabbare... Man kan maila dem på deras Facebook sida eller på customerrelations@nextjet.se

Mer EuroBonus-poäng till folket, och då i synnerhet baspoäng! :cool:

2 personer gillar detta.
  2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Intressant, trodde att de fått igång samarbetet. Flyger med NextJet till Kramfors om några veckor, loungetillträde fungerar åtminstone.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!