Senaste nytt

Newsstand i SAS-appen

andreas

Medlem
Du menar att SAS planerar att genomföra en "enhancement"? :D

Borde passa bättre i allmänna ryktestråden, men ja fcx , har hört från flera oberoende källor att SAS framöver enbart kommer att erbjuda dagstidningar i det digitala formatet. När detta skall ske har jag inte hört något om.
 

Hansi

Medlem
Provade Newsstand både 18 och 21 juni ARN-LHR-ARN. Fungerade klockrent på min Samsung Android.
Bra att kunna ladda ned redan på morgonen på hotellet. Saknar dock DN och Expressen.
 

fcx

Medlem
På dagens flight från ORD var det ingen hit. Kan ladda ner SvD som är 8 dagar gammal eller aftonbladet som är 5 dagar gammal...
 

MarcusC

Medlem
Tycker det funkar utmärkt, men kräver ju en hyfsad uppkoppling. Men utmärkt komplement till "vanliga" tidningen.
 

jth

Medlem
På dagens flight från ORD var det ingen hit. Kan ladda ner SvD som är 8 dagar gammal eller aftonbladet som är 5 dagar gammal...

Det här märkte jag också. I lördags kunde jag ladda ner Aftonbladet från Onsdagen...
Det är ju rätt så meningslöst om man inte erbjuder dagens tidning.
 

mha321

Medlem
Det här märkte jag också. I lördags kunde jag ladda ner Aftonbladet från Onsdagen...
Det är ju rätt så meningslöst om man inte erbjuder dagens tidning.

Tror de hade tekniska problem under helgen. En stund i söndags kunde jag inte ladda hem något alls (utan fick bara timeout-meddelanden). Däremot på måndag morgon fanns alla måndagens tidningar.
 

fcx

Medlem
Noterade idag att man kan ladda ner dagens tidningar i appen även när man flyger på en Eurobonus-bokning som inte utförs av SAS.
 
Toppen