I år, STO-OSL ja, OSL-STO ja, STO-GOT nej, GOT-STO ja, LLA-STO aldrig, STO-LLA, någon gång. Sedan STO-FRA (SAS incheck) ja.
Antar du menar ARN när du skriver STO eller?
Välkommen hit försten, en till Lulebo!
I år, STO-OSL ja, OSL-STO ja, STO-GOT nej, GOT-STO ja, LLA-STO aldrig, STO-LLA, någon gång. Sedan STO-FRA (SAS incheck) ja.
Problemet ligger i landet lagom. Ingen får nånsin sticka ut. Ingen får vara förmer än någon annan. Har man den dyraste biljetten så skall man ödmjukt vänta till sist för att inte uppfattas arrogant.
Problemet är inte SAS. Problemet är vår svenska jantelag. Det är också anledningen till varför det fungerar för Lufthansa och Swiss. I germanstaterna är det OK att vara olika.
Han hade tydligen fått svar av SAS. Enligt nedan.
"Hej xxxxxx!
Tack för ditt e-mail.
Du är en av våra viktigaste kunder och vi tackar för att du rest med SAS återigen.
Det var riktigt tråkigt att läsa om dina upplevelser inför resan och vi förstår att SAS den här gången inte levde upp till dina förväntningar.
Givetvis ska vår personal alltid uppträda på ett professionellt och serviceinriktat vis och det bemötande som du fått är för oss inte acceptabelt. Nu tror jag inte att det bemötande du upplevde är generellt för SAS, utan möjligen en enskild individ. Det är naturligtvis illa nog och vi måste jobba med att säkra upp rätt bemötande och attityd i hela organisationen.
Med anledning av din feedback har jag idag varit i kontakt med min ansvariga kollega på Kiruna flygplats för att förmedla din upplevelse. Vi kommer ta saken vidare internt och vidta lämpliga åtgärder.
Jag hoppas att din nästa resa med oss blir en riktigt trevlig upplevelse!"