Nairobi flygplats brinner!

Diskussion i 'Flygplatser' startad av agehall, 7 Augusti 2013.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Kalle Andersson

Kalle Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tydligen har de stängt flygplatsen tillsvidare.

3. adhoc76

adhoc76 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja herregud.... NBO är trångt, lågt i tak och slitet. Får en brand fäste där brinner väl alltihop upp?! NBO är ju närmast att likna vid en stor loppmarknad....

4. Homer

Homer Medlem

Favoritflygplats som går upp i rök?

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Faktiskt - det är inte en dålig flygplats för att vara i Afrika. Dessutom gillar jag NBO för att det sällan är tokhett där. Det ligger ju på så pass hög höjd att det blir lite svalare där än många andra ställen.

6. Just på flygplatsen verkar det ha varit "Tokhett"...

1 person likes this.
  7. adhoc76

adhoc76 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Med all respekt Agehall... Jag är inte så förtjust i NBO. Det är som en stor loppmarknad som jag skrev innan tycker jag... Loungen är trång och medioker. Det enda ställe jag gillar är den där irländska (?) sportbaren i ena änden.... Jag har iofs inte varit på fler flygplatser än Johannesburg, Addis och Kigali och Nairobi då....

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Med all respekt, men de du listar håller ju nästan europeisk standard. Testa LOS och lite andra afrikanska länder ska du se att NBO är riktigt bra.

9. adhoc76

adhoc76 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha jag ger mig.... Kigali är ju iofs ingen höjdare det heller. De röntgade tidigare bagaget vid ANKOMST inte vid avgång. De hade fått en apparat av Belgien och de ställde den vid utgången från ankomsthallen för den "fick inte plats någon annanstans".

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!