Senaste nytt

Nöjespark i Europa?

011430121

Medlem
Furuvik, 60 minuter från Arlanda med bil. Går även att åka Upptåget som har en station 200 meter från entrén. Om du ät intresserad av tåg,har du järnvägsmuseet i Gävle 10 km från Furuvik.
 

Homer

Medlem
Helst bör det finnas hotel i de vanliga stora kedjorna som man kan ta ut bonusnätter på men det är inte nått krav.

Några förslag?

Finns en massa IHG hotell som kostar 10.000 poäng nära
(även andra kedjor t.ex Park Inn Walsall 9.000 poäng)
Drayton Manor Theme Park | UK's Best Family Day Out + nära det Cosford | RAF Museum
Alton Towers Resort | UK's Best Short Break Resort
lite längre bort
Pleasure Beach Theme Park | UK's Most Famous Theme Park
 

Johannes

Medlem
Jag tycker du skall åka till Jylland och Fårup sommarland, danska västkusten är bättre än den Svenska. Skall du nyttja gratisnätter är det 35 min till Scandic i Ålborg och runt en timme till Frederikshavn. Frederikshavn är trevligt på sommaren och resturangutbudet har blivit riktigt bra (för att vara ett samhälle med runt 25000 invånare - i Sverige har sånna orter nästan bara pizzerior, åt bra på 2takt för någon månad sedan. Själv är jag två veckor i Vigsø i augusti
 

FF#1

Medlem
Jag tycker du skall åka till Jylland och Fårup sommarland, danska västkusten är bättre än den Svenska. Skall du nyttja gratisnätter är det 35 min till Scandic i Ålborg och runt en timme till Frederikshavn. Frederikshavn är trevligt på sommaren och resturangutbudet har blivit riktigt bra (för att vara ett samhälle med runt 25000 invånare - i Sverige har sånna orter nästan bara pizzerior, åt bra på 2takt för någon månad sedan. Själv är jag två veckor i Vigsø i augusti

Bra ide, men vi åker till Fredrikshamn till kristi flygare så jag gissar att det inte blir igen till sommaren.
 
Toppen