Senaste nytt

Några resor mot Silver och Guld

Senator

Moderator
Eftersom Sembl körde en Makedonien Tour, bestämde jag mig för att ta en snabb resa till Sveriges framsida/baksida (beroende av vad man tycker, som Norrman håller jag mig neutral i frågan): The West Coast Summer Tour 2013. Tanken var att träffa Björnström i torsdags på tennisen, men det blev annat i stället.

Resan gick med SAS SuperDuper Extra Supreme DeLuxe Class till AGH i torsdag eftersom det var ungefär samma pris som Go. Funderar nu allvarligt på att stanna hemma efter en magisk helg, och med SMHI varning för värme, vad skall vi till Curacao för? :)

Nja, man vet jo aldrig om det blir fint nästa vecka, men det lär det vara på Curacao..Hemresan gick från Landvetter igår. För en pedantisk planerare sket det sig igår, hade tänkte ta tåget från Kungsbacka men när jag skulle boka var det slutsåld, så det blev en överfull SAS B737-600 i SAS SuperDuper Extra Supreme DeLuxe Class hem också, lite surt dyrt... I kväll börjar BvM sin resa med AA B77W på plats 1A. Skall bli kul att höra.

Dessa minnen tar man med sig från helgen:

IMG_0643.jpg

IMG_0659.jpg
 

Senator

Moderator
Då är det kvällen innan kvällen! Det är liten av en surrealistisk känsla att åka bort i 16 dagar med det här vädret, men nu kör vi. BvM och jag smygstartade med en kväll på Söder igår inkl. middag på Gondolen.

Klockan 19:30 kommer Sembl, Vega och BvM till Casa De Senator i Vasastan. I kväll värmer vi upp med T-bone steaks and corn on the cob. Vad är bättre inför den stundande resan till USA?

Dock tyckte BvM inte om ett planeringsmöte skulle ha en mjukstart, så han tog med en DP 2003 som vi öppnar om exakt 19 min :)

Annars är dagens överraskning att vi kanske blir en till på resan, från forumet.... återkommer med info snart...
 

sembl

Medlem
Jag tar tjänstecykeln från innerskärgården mot Vasastan strax, ett spännande och oväntat alternativ för att vara mig. Jag är lite sen dessutom, ungefär som flygen från LHR brukar vara vid avgång.
 

vega

Medlem
Då är det kvällen innan kvällen! Det är liten av en surrealistisk känsla att åka bort i 16 dagar med det här vädret, men nu kör vi. BvM och jag smygstartade med en kväll på Söder igår inkl. middag på Gondolen.

Klockan 19:30 kommer Sembl, Vega och BvM till Casa De Senator i Vasastan. I kväll värmer vi upp med T-bone steaks and corn on the cob. Vad är bättre inför den stundande resan till USA?

Dock tyckte BvM inte om ett planeringsmöte skulle ha en mjukstart, så han tog med en DP 2003 som vi öppnar om exakt 19 min :)

Annars är dagens överraskning att vi kanske blir en till på resan, från forumet.... återkommer med info snart...

Stort tack för trevlig middag!
Och verkligen passande att skåla i DP 2003 eftersom jag 10 min innan hade fått reda på att jag äntligen har blivit faster. :)
Grattis Claes L som nu är pappa!

Enjoy London!
 

sembl

Medlem
Kanske den bästa BA 777 flighten på länge med Derek som purser. Bilder kommer om en stund där det flödar av den gyllene drycken och där vihar ett eget BC event i CE
 
Toppen