Några frågor om EuroBonus Diamond (EBD)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Joshua, 9 September 2014.

1. Joshua

Joshua Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1) Någon som märkt av eventuellt bättre tillgång på Award biljetter som jag tyckte jag läste i början?

2) Sedan ang. nedan text som står under "benifits" (Är det exakt 14 dagar före avresa?)
    30% rabatt på bonusresor med SAS när du bokar 'Bästa tillgång' 14 dagar före avresa. Du tjänar även nya sköna poäng på en sån resa.

3) För mig jag sett något inlägg gällande när man tittar under "bästa tillgång" på sas.se, väljer man exempelvis en business biljett så gråas allt ut för val av allt utom "Go" för hemresan? Vad beror detta på?

2. NotRyan

NotRyan Medlem

Det finns ingen bättre tillgång på bonusbiljetter för EBG/EBD, det är ersatt med en poängrabatt (10 EBS /20 EBG /30% EBD) på best availability som gäller fram till 14 dagar innan avresan...

Joshua gillar detta.
  3. Joshua

Joshua Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack NotRyan !

Någon som vet varför många bokningsklasser "gråas " ut då? Eller är det bara "SK IT" ?

4. NotRyan

NotRyan Medlem

Du menar att du är tvungen att välja Go på hemresan om du åkt Business på utresan, och det fanns tillgänglighet i Business innan?

5. Joshua

Joshua Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Exakt!

6. NotRyan

NotRyan Medlem

Hej och välkommen till SK IT :D

mry och Joshua gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!