Senaste nytt

Några frågor om EBG

Joakim P N

Medlem
Det ska ske över natten, är du 100% säker att det är baspoäng du har 50000?
Ring in till KTJ och hör dig för.

PS. om du sitter och väntar på nytt kort som bekräftelse på att du är EBG kan du få vänta länge, jag har varit EBG i snart 3 månader och inte fått nånting hem, blir diamond nästa vecka och antar att jag får nytt kort när min nya period börjar...Juli 2015 :D DS.
Jag har hitintills väntat en och en halv månad på mitt fysiska EBG-kort. I appen uppdaterades det dock några dagar efter berörd flygning.
 
Jag har hitintills väntat en och en halv månad på mitt fysiska EBG-kort. I appen uppdaterades det dock några dagar efter berörd flygning.
Mina Diners och MC-guldkort kom efter bara några dagar. SAS guldkort har fortfarande inte dykt upp, tror att det har gått två månader nu. Dessutom har jag försökt beställa extra medlemskort via sas hemsida två gånger men det har inte hjälpt...
 

NotRyan

Medlem
Statusen i systemen slår över samtidigt eller max en nattkörning efter man fått in poängen, så något fel verkar det vara...
 

mha321

Medlem
Mina Diners och MC-guldkort kom efter bara några dagar. SAS guldkort har fortfarande inte dykt upp, tror att det har gått två månader nu. Dessutom har jag försökt beställa extra medlemskort via sas hemsida två gånger men det har inte hjälpt...

Har man co-branded diners eller MasterCard brukar de väl inte skicka ut något nytt "vanligt" kort alls när status ändras eller förlängs.

Däremot om du beställt extra borde de onekligen ha gjort det :)
 
Har man co-branded diners eller MasterCard brukar de väl inte skicka ut något nytt "vanligt" kort alls när status ändras eller förlängs.

Däremot om du beställt extra borde de onekligen ha gjort det :)
Aha, det kanske de inte gör! Det visste jag inte, tack för info. Men som du skriver så borde de ha skickat ett extrakort i alla händelser. En polare som är EBS försökte också beställa ett vanligt medlemskort för att kunna få poäng på Preem, men SAS har fortfarande inte skickat något kort efter flera månader trots flertalet beställningar via hemsidan och några telefonsamtal... Ok, det var en smula OT, men ändå :)
 

johhenrik

Medlem
Aha, det kanske de inte gör! Det visste jag inte, tack för info. Men som du skriver så borde de ha skickat ett extrakort i alla händelser. En polare som är EBS försökte också beställa ett vanligt medlemskort för att kunna få poäng på Preem, men SAS har fortfarande inte skickat något kort efter flera månader trots flertalet beställningar via hemsidan och några telefonsamtal... Ok, det var en smula OT, men ändå :)
Jag har beställt flera extra kort (vanliga) och de har alltid kommit inom en vecka. Har du rätt adress på din profil?
 

johhenrik

Medlem
Har de slutat med smartpass? Jag kan inte beställa nu. Länken som man kan beställa innehåller bara vanligt kort och baggagetaggar. Texten säger smartpass men det finns inte att välja längre.
 
Toppen