Senaste nytt

Någon som testat Rica Hotell Kungsgatan?

Johan1

Medlem
Hej,
Det var ju tråkigt att höra att några av personerna som har tipsat om hotellet har haft mindre positiva upplevelser på Rica Kungsgatan. Jag hoppas att jag får möjlighet att hälsa dig/er välkommen tillbaka vid ett annat tillfälle. Jag tar gärna emot alla synpunkter över en kopp kaffe på hotellet. Det är alltid bra att få höra hur man kan bli bättre.
Hoppas att du och din fru får en bra vistelse i Stockholm.
med vänlig hälsning
Michael Kelderer, Hotelldirektör på Rica Kungsgatan
michael.kelderer@rica.se 08 723 72 90

Mitt omdömme jag skrev på hotels.com

"Vi bodde här en natt 4 personer i samma rum, vi hade bokat dubbelsäng och två singelsängar, ett deluxerum. Men fick två enkelsängar ihopslagna till en dubbelsäng, som gled isär hela tiden. Och två uppfällbara sängar som var väldigt osköna. Sen kändes rummet litet och toaletten var väldigt trång, med en dusch som lät illa. Enda jag tycker är bra med det här hotellet är läget, rent & snyggt. Annars är det riktigt dåligt om man ser till vad det kostar, det saknas både gym och pool. Och wlan som erbjuds fungerar dåligt, har nog aldrig varit med om så dåligt nätverkt i Sverige på ett hotell. Med tanke på priset och vad man får tycker jag Rica är ett tråkigt hotell som inte är värt pengarna."
 
Toppen