Någon som testat Hilton Manhattan East i New York?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av pljung, 14 Januari 2015.

1. pljung

pljung Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som bott på Hilton Manhattan East?
    Just nu 179 USD/natt i slutet av augusti, bra pris eller?

2. Napapijri

Napapijri Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bott där och det är ett kasst hotell. Kika på Doubletree Metropolitan ett par gator bort, det är inte heller ett spektakulärt hotell, men i samma prisklass och snäppet bättre.

3. Jag har bott där.. Tycker kanske inte hotellet är "kasst" men inte spektakulärt på något sätt. Rummen är rätt små, och de få "bättre" rum som skall en form av bubbelpool på rummet känns a la 1985..

Läget är rätt så bra, och frukosten även så. Sedan är $179 ett grymt pris :) För mig är NYC en stad där själva hotellet är mindre viktigt för mig då jag som oftast är ute 14-15 timmar om dagen..

4. HON-II

HON-II Medlem

Väldigt slitet och nedkört hotell även med NEW York standard som referens. Det luktar mögel överallt, inget att rekommendera...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!