Senaste nytt

Någon som testat Bella Sky Comwell Hotel i Köpenhamn?

flierman

Medlem
Någon som har bott på Bella Sky cromwell, Skandinaviens största? Jag fick ett riktigt bra pris med frukost för 935:- så jag slog till på detta. Metron tar tydligen bara 8-10 min och finns ett par hundra meter från hotellet.
 

Perra

Medlem
Någon som har bott på Bella Sky cromwell, Skandinaviens största? Jag fick ett riktigt bra pris med frukost för 935:- så jag slog till på detta. Metron tar tydligen bara 8-10 min och finns ett par hundra meter från hotellet.

Bodde där när de var helt nyöppnat och var de var ok. Ibland bor kollegor där och överlag är de nöjda. Brukar rätt ofta hussera busslass med asiater liksom Radisson Blu. Vad gäller metron finns stationen ca 500 m från hotellet och vad gäller restiden är den korrekt.
 

Agö

Medlem
Någon som har bott på Bella Sky cromwell, Skandinaviens största? Jag fick ett riktigt bra pris med frukost för 935:- så jag slog till på detta. Metron tar tydligen bara 8-10 min och finns ett par hundra meter från hotellet.

Tristare område får man leta efter i CPH. Men visst, metron går ofta och fort. Kongresshotell.
 

pep

Medlem
Tristare område får man leta efter i CPH.....
Ikke enig! Det kommer an på hvad man vil. Hotellet ligger smukt og er omgivet af natur på alle sider, golfbane, masser af rådyr på Fælleden, udsigten er fabelagtig, stort fitnesscenter, etc. Selv har jeg hus 300 meter fra BellaCentret metrostation og nyder det idérige, smukke design af Bella Sky. Men hvis man søger natteliv, caféer etc, må man bo i staden, se mine anbefalinger ovenfor
 

Agö

Medlem
Ikke enig! Det kommer an på hvad man vil. Hotellet ligger smukt og er omgivet af natur på alle sider, golfbane, masser af rådyr på Fælleden, udsigten er fabelagtig, stort fitnesscenter, etc. Selv har jeg hus 300 meter fra BellaCentret metrostation og nyder det idérige, smukke design af Bella Sky. Men hvis man søger natteliv, caféer etc, må man bo i staden, se mine anbefalinger ovenfor

Det är lustigt men det är tur att vi är olika ;)Själv tycker jag att Amager Fælled är vansinnigt otrivsamt. Varje gång jag är därute blåser jag fullständigt bort. Nej, då föredrar jag stadsparkerna (Frederiksberg Have m.fl.). Jag tycker inte heller att hotellet ligger smukt, det är en enda stor arbetsplats därute.
 

flierman

Medlem
Själva området spelar egentligen inte så stor roll, huvudsaken det finns Metro och lite utsikt då nöjesliv inte är aktuellt. Men hotellet verkar vara riktigt fint så vi får se hur det är i verkligheten. Ska göra en liten recension och lägga upp här sen.
 

pep

Medlem
En recension vil være det eneste rigtige. Med lidt billeder og links, please. På forhånd tak! Hvis du vil have en billig middag derude, så prøv golfklubbens restaurant (200 meter fra hotellet), de har dagens ret for hundrede kroner. Det er ikke nødvendigt at være medlem for at få adgang.
 
Toppen