Senaste nytt

Någon som prövat Virgin Atlantics Premium Economy?

Concorde

Founding Member
Hmmmm! Kollar expertflyer på dina datum, hittar inte den fare'n laddad, dock hittar jag mängder med andra makalösa priser!

EDIT: Hittade din fare på kayak.com för 6256! Nästan så att man blir sugen. Lets keep this one low please.
 
Last edited:
Hmmmm! Kollar expertflyer på dina datum, hittar inte den fare'n laddad, dock hittar jag mängder med andra makalösa priser!

EDIT: Hittade din fare på kayak.com för 6256! Nästan så att man blir sugen. Lets keep this one low please.

Jag har inte bokat själv än...sitter och velar om jag ska bränna 40K till DXB och flyga F med BA eller om jag ska ta denna till HKG istället.
Resan till DXB finns ju dock kvar för samma pris året om så lutar väl mest åt detta just nu. :)

Du skriver andra makalösa priser? andra orter?
Jag har tyvärr inte EF men skriv gärna PM om du hittat något roligt till NYC eller LAX.

Henrik I //

Vad bjuds det på för väder i mitten av Oktober i HKG? :)
 
Last edited:

Concorde

Founding Member
Ingen aning! hade jag inte varit bokad till NY precis dom dagarna hade jag nog snappat upp denna för ett par dagar i HGK med mat och dryck orgie, samt ett par nätter på IC eller Hyatt.
 

Fredrik

Medlem
Oktober, november är väl bästa tiden att vara i HKG? Varmt men inte för fuktigt och inga tyfoner.

Man tjänar poäng hos SQs Krisflyer på VS också om någon skulle vara medlem.
 
Knäppt att Virgin Atlantic samarbetar med SAS, men SAS samarbetar inte med Virgin:confused: :confused: På sas.se framgår det tydligt att SAS samarbetar med ett flertal flygbolag inom Star Alliance.
 
Toppen