Någon som har testat Air Méditerranée

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av Andreas Palmgren, 7 Maj 2015.

1. Andreas Palmgren

Andreas Palmgren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Ska flyga Marseille - Malaga i sommar med Air Mediterranee, har aldrig hört talas om bolaget tidigare men kanske inte så konstigt då dem inte flyger till Sverige, men tänkte höra här om någon har flugit med dem någon gång och hur er upplevelse har varit?

2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, en gång, 2004 när jag pluggade i Aix-en-Provence - vilket förstås inte säger ett skvatt idag. Flög från Marseille. Enligt mina anteckningar flög jag med en redan då gammal och sliten A321. Gör precis som många andra bolag stor business på Nordafrikalinjerna från Marseille.

Notera att de i sina A321 har 220 platser, att jämföra med t.ex. SAS som trycker in 198 pers. Du ska nog inte förvänta dig särskilt mkt. De verkar också ha några gamla 737-500. Överlag verkar deras flotta åldrad.

jerixon gillar detta.
  3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!