Någon som har råkat ut för vägglöss på hotell i Sverige?

Diskussion i 'Hotell' startad av Stora, 9 Juli 2012.

1. Stora

Stora Medlem

Hej

Är det någon som har råkat ut för vägglöss här i Sverige, är det vanligt?
    Vilken respons kan man förvänta sig av hotellet? Vid mina kontakter nu verkar de skeptiska och måttligt intresserade, nu får jag vänta till nästa vecka då chefen är tillbaka och ska kontakta mig.

Är det någon som har erfarenheter?

/Irriterad

2. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har inte råkat ut för det någonstans i världen. Nu blir det väl max 10 hotellnätter i Svergie per år, så jag har inte så mycket underlag att komma med.

3. Bamsefar

Bamsefar Medlem

4. Stora

Stora Medlem

Vi kanske får göra en egen för Sverige snart...

Jag skulle kunna tänka mig att väldigt många på det här forumet har övernattat där med tanke på var hotellet ligger.

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror inte jag råkat ut för dem, vilket nog är mer tur än skicklighet. Det går ju tyvärr inte direkt att avgöra baserat på hotellets pris/status/läge om man riskerar att bli drabbad eller inte. Men jag har iaf aldrig märkt av några problem.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!