Senaste nytt

Någon som har flugit med Zagrosjet?

Troy1

Medlem
Hejsan, jag tänkte ta och skriva mitt första inlägg här på sidan. Tyckte att det kunde vara dags för det nu – efter en längre tids daglig läsning.

Jag tänkte höra om det är någon som har några erfarenheter – över huvud taget – att flyga med Zagrosjet. Jag ska flyga med dem om ett par veckor, och är lite intresserad av vad man kan förvänta sig – de har ju inte den mest informationsrika hemsidan direkt <http://www.zagrosjet.com>.
 

GOTATH

Medlem
Hej och välkommen till BC.se! Aldrig hört talas om det bolaget så du får gärna skriva några rader om det när du flugit med dem :) Länken fungerar inte för mig. Vart ska du flyga med dem?
 

Troy1

Medlem
Tack så mycket!
Lyckades inte redigera posten, www.zagrosjet.com nu kanske länken fungerar. Flyger ARN–EBL (som jag förstått att man ska skriva här;).
Får skriva lite hur det var var sen efteråt; men tvivlar på att det kommer vara någon höjdare ;)
 

Fredrik

Medlem
Välkommen till forumet. Det är ständiga diskussioner om man ska skriva EBL eller Erbil. Har inte flugit Zagrosjet själv men hittade deras Facebook. Vet inte vad jag skulle göra med den infon som syns där. Jag skulle utifrån diskussionen om familjen som slängde pengar omkring sig på Arlanda vara tidig till flyget själv och checka in innan för mycket folk är där.

ZAGROS JET | Facebook
 
Toppen