Senaste nytt

Någon som har erfarenhet av www.rentalcars.com?

bjorkebo73

Ny medlem
Rentalcars.com självriskeliminering täcker ej administrativa kostnader ej heller stilleståndskostnader. Car by Sicily tog ut sådana kostnader i samband med en lackskada och totalkostnad som ej täcktes av självriskeliminering blev ca 1000 kr. En dags stilleståndskostnad var ca 500 kr per dag så en rejäl skada blir mycket dyrt. Jag har efter detta skaffat GEmoneybank kort där självriskeliminering även täcker sådana här lurendrejerikostnader från en hyrbilsfirma.
 

Bridgeman

Medlem
Rentalcars.com är väl samma som E-bilhyra? Jag har bokat med dem ett antal gånger utan problem då jag varit i USA då främst Florida. Har till våren bokat med annat bolag autoeurope.se fick bäst pris där samt bättre villkor. Sedan beror det väl på vilken uthyrningsfirma man får hämta bilen hos kan ju vara Alamo, Hertz , budget eller Avis. har fått olika företag vid olika tillfällen. Har till och med fått uppgraderingar då jag påpekat att jag tidigare haft andra företag, då har de dragit öronen åt sig. Senast fick vi en Escalade istället för en Tahoe.
 
Toppen