Senaste nytt

Någon som har erfarenhet av uppgradering som Platinum på Accor Le Club

jannewa

Medlem
Vore trevligt med er erfarna om ni delar med er om hur det funkade första gången ni använde ert accor platinum som ni fixat här via länk...... Frågar de om det faktiska kortet?? Räcker en skärmdump eller bara mitt nr?
Lite pirrigt är det ju första gången, minns ni?? Vore kul och testa.

Ladda ner Accor-appen så har du kortet i mobilen.
Checkar in på mercure i Sao Paulo i övermorgon, förväntar mig inget, jag är nöjd med 50% off som jag fick. :)
 

motu

Medlem
Har funkat mycket bra! Skaffat kort via länken. Det enda som funkade sådär var att adressuppgifterna vid inloggningen var helt galna. Detta fick jag justera manuellt men utöver det så har det funkat lysande. Blev uppgraderad på Mercure i Tokyo samt fick voucher på valfri dryck. Även Sofitel uppgraderade och erbjöd ett glas vin. 100% av det ggr jag använt kortet.
 

sk-sthlm

Medlem
Jag bodde just på en resort i Vietnam, och blev uppgraderad till en villa från ett vanligt rum. Numret låg redan inne i bokningen, och de frågade inte efter kortet!
 
Någon som har erfarenhet av Mgallery rent generellt? Skall till Milano nästa vecka på deras Uptown Palace o bo 2 nätter. Bokat Deluxroom och uppgradering sker till nästa rumsteg = Juniorsvit....
 

staff

Medlem
Blivit uppgraderad som Plat på Sofitel, Pullman och Novotel runt om i Australien och Asien. Ska testa två nya Pullman-hotell i Cairns respektive Sydney över nyår, och får se hur det blir där.
 
Ska testa två nya Pullman-hotell i Cairns respektive Sydney över nyår, och får se hur det blir där.

Bor just nu på Pullman International i Cairns och fick ingen uppgradering som platinum vid incheckning. Däremot en drinkkupong och 30 dollars rabatt på spa. Behövde aldrig visa något kort, allt var redan inlagt. Frågade inte om uppgradering heller.
 

Toby

Medlem
Blev uppgraderat på Novotel Kamala Beach i Thailand. Första gången fick vi inte bättre rum men vi fick välja rum med bäst utsikt. andra gången blev vi uppgraderade till beach villa med 2 egna pooler och eget soldäck på taket.
 
Blev i oktober uppgraderad på både Sofitel och Novotel i Bangkok. På Sofitel fick vi en minisuite istället för standardrum. Novotel uppgradrade till executive floor och bättre rum än bokat standardrum. Lounge access fick vi på både hotellen.
 
Toppen